Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Hva er det merkeligste stedet dere har hatt sex ? Hva med utendørs ? Public ? Vi har pult i vannet på en folksom strand i Syden, over bagasjelokket på bilen å en rasteplass ved E6 og over rekkverket på balkongen på hotellrommet i Syden.I soloppgang og -nedgang :-) I en felles badstue på et hotell på Lillehammer, på en tue i fjellheimen på Dovre, i fellesdusj på en campingplass i Lom, blitt sugd i en stolheis i 17 minus, blitt runket mens jeg kjørte motorsykkel, pult i en mannskapslugar på en badebåt i Syden. Kona liker å gå uten truse om sommeren, og gjerne med skjørt. Dette har medført at jeg har sugd henne under kjøkkenbordet hos svigers, mens svigers satt på stua og så tv, hun har "ridd" meg på bussen, vi har pult utallige ganger på toalettet på restaurant og pub, jeg har tatt henne bakfra mens hun har luket blomsterbeddet, osv osv, Jeg blir kåt av å tenke tilbake......
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Dette har jeg vondt for å tro. Må ikke blande fantasi og virkelighet nå!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Nei, dette her heldigvis ting jeg har fått oppleve. Med en og samme dame, som nå er min kone. Uheldigvis har sexlysten hennes avtatt etter 2 barnefødsler, så det hjelper å mimre tilbake. Faktisk så hjelper det å mimre sammen med henne!!! Det ender som regel med en runde i bingen :-) Hovedinnlegger
Gjest Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Det var da voldsomt ;-) Har hatt endel utendørs med han første jeg hadde sex med siden vi var såpass unge og ikke hadde så mange mulige steder innendørs. Mest pirrende var en gang det øste ned, tordnet og lynte og hele pakken. Vi gikk inn på en natursti, offentlig, og satte i gang med lynene flerrende rundt oss. Ganske sært. Hadde akkurat fått på oss klærene da det kom en fyr som gikk på tur med hunden sin, var ganske flau da ja, glad han ikke kom før, hehe... En annen gang var oppetter en vegg like utenfor en stor fellesgarasje. Vi stod litt skjult, men det kunne jo komme noen når som helst. Var ikke utelukkende komfortabel med det, men det var jo veldig spennende da!
små Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Har vel egentlig ikke hatt sex såååååå mange "rare" og spesielle steder.. Men for noen år siden, da jeg var ung (ehh, yngre:p) hadde jeg sex på oslo s og bussterminalen..en del ganger:P Fast sted;) hehe Blitt tatt på "fersken" av vaktene på oslo s også..ikke liiiike gøy det.. Ellers har jeg hatt i bil.."ridde" han mens han kjørte..(utrolig dumt egentlig..:S) I skogen og på skolen..men hvem har ikke det liksom;) Etter jeg ble mor har jeg ikke hatt sex noen spesielle steder da;) Blitt mer forsiktig av meg egentlig..litt teit det også syns jeg.. For det er noe med den spenningen å gjøre det hvor man kan blitt oppdaga..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #6 Skrevet 26. mai 2006 Det var mange steder du HI! Hmm.. Har jeg hatt så mange rare steder da?? På flyplassen i København. Både inne på toalettet og ute ved alle stolene. På t-banen... Hatt sex på en balkong i Tyrkia.. Hmm.. På toalettet på Oslo S.. Og i skogen. Kommer ikke på flere spesielle steder jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå