Gå til innhold

er jeg bare lat?


Hufsla

Anbefalte innlegg

Jeg har fått diagnosen bekkenløsning, men har inntil nå nylig hatt det veldig greit med begrensa aktivitet. Jeg kan stort sett sitte som jeg vil, men ved å gå bare korte turer får jeg vondt. Nå har det blitt verre, så nå går ikke en tu r inn på kjøkkenet heller helt smertefritt, men det er jo ikke så ille heller. Men er det flere som har det greit, men ikke tåler å gå? Jeg kjenner jo at det er vondt, men føler meg litt dum når det er så lite som skal til, ingen andre kan jo se det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vondt når jeg går, jeg også, men trøster meg med at det er mange som har ulike plager som ikke vises. Før trodde jeg alle rundt meg var friske dersom jeg ikke kunne se noe på dem, men nå vet jeg bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mest vondt når jeg går, men også når jeg snur meg i senga. Fant ut at det går bra å svømme, så har gjort det innimellom, men ikke nok! Man er selvfølgelig ikke lat fordi at man ikke klarer å bevege seg. Det er viktig å ta det med ro, hverken du eller babyen tjener noe på om du får enda vondere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...