Gå til innhold

Kanskje nyttårsbarn?


Mille-k

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på første kontroll til lege idag. Og jeg har fått termin 1.januar, gjett om jeg skal knipe igjen så h*n kommer på riktig side av nyttår! Legen min har ul-apparat, så jeg fikk se "prikken" min. Synest det er helt sprøtt at jeg skal bli mamma igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor knipe? Jeg lurer på om jeg skal vaske vinduer og gjøre alt for å få min FØR nyttår.... hadde vært så fint å fått bare to skoleår mellom ungene........ :) Hvor gammel er din forrige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lynvisitt fra desemberklubben. Hehe:) Har termin 13 desember, men hadde det vært lenger uti så hadde jeg også ønsket å knipe igjen. Jeg har ingen unger fra før, men jeg hadde gjort det likevel.

 

Grunnen er skole. Det er aldri kjekt å være minstemann både hjemme og på skolen. Broren min er født i desember og det var et evig styr å få skolevesenet til å godta at han startet med de ett år etter. Selv om man er eldst hjemme er det jo også kjekt å være det på skolen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er jo sant... .jeg er novemberbarn selv, og har aldri følt det som særlig problematisk å være minst egentlig. Men jeg får vel knipe igjen da, siden dere insisterer..... hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniper allerede her, hehe. Jeg er født sent i november og synest egentlig bare det var dumt da alle be 18 før meg. Nå som jeg har blitt (litt, hehe) eldre er det jo bare en fordel. Men sent i desember vil jeg ikke h noe av :-) Så her knipes det. Sønnen min er 4 og blir nesten fem før denne babyen kommer. Han har etterlyst søsken lenge, så det blir stas å fortelle ham om nyheten. Enda er det bare pappaen og jeg som vet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å fortelle min datter på 2 år at mamma har bebi i magen... bestevenninna mi er gravid og hun syns det er kjempestas. Drar opp genseren hennes for å se på bebien der inne og sånn... hihi. Men vi venter litt til - hun skravler så mye at hele verden får vite det hvis hun får det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter vi og, har mistet en gang før (før vi fik gutten vår), så jeg er litt bekymret denne gangen.. En venninne av meg klarte å holde det hemmelig for barna til uke 18, etter ul. Og hennes barn er 9 og 11! Så lenge vet jeg ikke om jeg klarer. Men jo lengre vi venter jo bedre, så slipper sønnen vår å vente i eeevigheter før babyen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...