Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På lynvisitt fra desemberklubben. Hehe:) Har termin 13 desember, men hadde det vært lenger uti så hadde jeg også ønsket å knipe igjen. Jeg har ingen unger fra før, men jeg hadde gjort det likevel.

Grunnen er skole. Det er aldri kjekt å være minstemann både hjemme og på skolen. Broren min er født i desember og det var et evig styr å få skolevesenet til å godta at han startet med de ett år etter. Selv om man er eldst hjemme er det jo også kjekt å være det på skolen:)

Kniper allerede her, hehe. Jeg er født sent i november og synest egentlig bare det var dumt da alle be 18 før meg. Nå som jeg har blitt (litt, hehe) eldre er det jo bare en fordel. Men sent i desember vil jeg ikke h noe av :-) Så her knipes det. Sønnen min er 4 og blir nesten fem før denne babyen kommer. Han har etterlyst søsken lenge, så det blir stas å fortelle ham om nyheten. Enda er det bare pappaen og jeg som vet ;-)

Gleder meg til å fortelle min datter på 2 år at mamma har bebi i magen... bestevenninna mi er gravid og hun syns det er kjempestas. Drar opp genseren hennes for å se på bebien der inne og sånn... hihi. Men vi venter litt til - hun skravler så mye at hele verden får vite det hvis hun får det :)

Annonse

Vi venter vi og, har mistet en gang før (før vi fik gutten vår), så jeg er litt bekymret denne gangen.. En venninne av meg klarte å holde det hemmelig for barna til uke 18, etter ul. Og hennes barn er 9 og 11! Så lenge vet jeg ikke om jeg klarer. Men jo lengre vi venter jo bedre, så slipper sønnen vår å vente i eeevigheter før babyen kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...