Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Var på treff idag og ble servert dette og de var såååå gode:-) Dro rett på Kiwi og kjøpte meg et par esker jeg og nå sitter vi her og mumser!!! Nam nam...:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2006 Ja, vaniljekrem! Himmelske, men veldig mektige:-)
strikkballen Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Tror jeg har smakt dem - de har dem på noen av kafeene her jeg bor (er stort sett innom minst en kafe hver dag - Christian må trilles for å sovne til formiddagsluren sin) - kjempegode. Klarer fint 3-4 stykker. Ellers kan sjokoladene på Cafe le Francais anbefales. De lager dem selv, helt nydelige. Hender jeg tar en 4 -5 av dem istedetfor lunsj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå