Gå til innhold

Minivannbakkels - NAM NAM :-)))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på treff idag og ble servert dette og de var såååå gode:-) Dro rett på Kiwi og kjøpte meg et par esker jeg og nå sitter vi her og mumser!!! Nam nam...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres godt ut! Er de fylt med noe?

Skrevet

Ja, vaniljekrem! Himmelske, men veldig mektige:-)

Skrevet

Tror jeg har smakt dem - de har dem på noen av kafeene her jeg bor (er stort sett innom minst en kafe hver dag - Christian må trilles for å sovne til formiddagsluren sin) - kjempegode. Klarer fint 3-4 stykker. Ellers kan sjokoladene på Cafe le Francais anbefales. De lager dem selv, helt nydelige. Hender jeg tar en 4 -5 av dem istedetfor lunsj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...