Gå til innhold

Hva gjør dere med leker til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stedatter som er her annehver helg. Hun har en god del leker her, mest som hun har fått i gave fra familien til jul eller bursdag. Hver gang hun har fått noe nytt her, så kjøper moren det samme til henne. Jeg synes dette er så dumt for da har hun de samme lekene begge plasser og må jo da bli raskere lei av de vel? Har heller ikke lyst at hun skal ta med leken hjem til moren for da ser vi de ikke igjen.. Hva gjør dere andre? Sender dere leker imellom hjemmene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna tar med seg det de har lyst til, enten det er fra mor eller fra far. Det er jo barna sine ting. Men, om det alltid går en vei, kan dere jo minne henne på å ta med ting tilbake, eller noe annet hun vil lele med den helgen....

Men hos oss er ikke det no prob. at det ene hjemme ikke har leker, går stort sett begge veier.

Skrevet

Guttungen til forloveden har en del leker hjemme hos oss som er leker som er her i huset. Ellers tar han med seg det han måtte ønske hjemmefra moren når han kommer for å ha samvær. Det er heldigvis ikke mye han kommer drassende med da de bor ca.50 mil unna. Det blir jo tross alt travelt å skulle sitte med en haug med leker på bussen! Ellers så er han mesteparten av tiden å finne foran xbox'n, men det har vi store planer om å kutte ennå mer ned på for vi syns han er aaltfor lite ute og leker seg og er i aktivitet:)

Skrevet

Her er det sånn at det han får hos oss, det blir her - og omvendt. Vil han ha med seg noe, så får han det hos oss, men ikke andre veien. Han har selv ordna det sånn at han har to kosedyr, et hvert sted, og det er han strålende fornøyd med. Vi blander oss minst mulig, og ski og sykler går imellom selvfølgelig. Men vi bor i nærheten, så det er ikke noe problem:-)

Skrevet

Hei hei... Jeg har også en stedatter, men hun bor her annenhver uke. Vi sender ikke leker mellom hjemmene.

Skrevet

jeg har en sønn på 3og halvt som er annehver uke hos meg.og vi har ikke de samme lekene på begge steder det han får her er her og omvendt,klart kan man ikke unngå at det blir litt likt hos begge men det får jo bare så være..

skjønner hva du mener med at du ikke har lyst å sende leker mellom,jeg har gjort det litt når det gjelder klær og leker men jeg ser de ikke igjen så ender det med at jeg må gå å kjøpe,særlig gjaldt det klær.men så tok jeg det opp og fikk tilbake mesteparten som jeg har kjøpt..er ikke det at jeg skal være pirkete men jeg får jo ikke noe støtte og tjener mye mindre enn pappan og da det bare var jeg som kjøpte klær så blir det dyrt..

jeg nekter ikke Andre hvis det er noe han vil ta med til pappan sin,det er jo ikke hans feil at vi ikke bor sammen og han skjønner jo ikke hvordan vi tenker..

men som regel så går det greit,sier at jeg kan passe på det til neste gang osv..

er ikke greit når barna har flere hjem,blir mye rot.

samboern har en datter som er her annenhver helg og hun har veldig lite i forhold til min sønn,av leker osv men det begrenser seg når hun er her så sjelden da,så hun stjeler lekene til Andre(ikke populært..).der er det også sånn at moren kjøper det vi har og skal være først med alt.vi var så dumme å si vi skulle på tivoli,og da hadde hun dagen før vi skulle hente jentungen vært på tivoli med moren,klart det ikke gjør noe men var jo ikke så gøy for samboern g høre på :det gjorde mamma og jeg. en hel dag...

hvis dere har ett greit forhold kan dere jo passe på at moren sender med leken tilbake da eller at mannen din sier det når han skal hente henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...