Ompalompa Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Hvem blir med? Tid/sted (Frognerparken, men hvor da?)
Mulatica Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Jeg og Snuppa (15 måneder) er med! Er samboer med en dominikaner. Jeg foreslår å møtes før soving, kanskje halv elleve, sånn at ungene kan leke litt. Det er bare et forslag altså, er med uansett! Kanskje vi kan møtes feks ved porten, og så finne et sted sammen der?
KatrineS Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Jeg kommer også med dattera mi. Jeg synes også det er greit om vi gjør det før soving. halv 11 er greit. eller tidligere om dere ønsker det. Vi må vel gå et annet sted om det regner da. forslag?
Mulatica Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Jeg legger ut en tråd om dette på www.nybaktmamma.com også jeg. Håper det er greit!
*gurimallaika* Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 Det er helt greit det Mulatica!!! Hadde planer om å gjøre noe lignende selv, men du kan gjøre det du.. Jeg og Tobias kommer!!!!!!!
puskiluska Skrevet 27. mai 2006 #7 Skrevet 27. mai 2006 Vi kommer! Høres fint ut med 11 tiden. Hovedinngangen er vel greit? Rett ved er det et stort klatrestativ opplegg som passer fint for de litt større barna!!!
Ompalompa Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2006 Ok, halv elleve ved hovedinngangen til Frognerparken. Flere som vil være med, eller?
*gurimallaika* Skrevet 4. juni 2006 #10 Skrevet 4. juni 2006 Det klatrestativet er fjernet fordi det var så gammelt og begynte å falle fra hverandre. De skal sette opp noe nytt der, men det er tomt der nå. Det sto en gravemaskin der da jeg var i Frognerparken i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå