Gå til innhold

Påmelding til Oslo-treff 11. juni


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem blir med?

Tid/sted (Frognerparken, men hvor da?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og Snuppa (15 måneder) er med! Er samboer med en dominikaner. Jeg foreslår å møtes før soving, kanskje halv elleve, sånn at ungene kan leke litt. Det er bare et forslag altså, er med uansett!

 

Kanskje vi kan møtes feks ved porten, og så finne et sted sammen der?

Skrevet

Jeg og jenta vår (4 mndr) kommer!

Skrevet

Jeg kommer også med dattera mi. Jeg synes også det er greit om vi gjør det før soving. halv 11 er greit. eller tidligere om dere ønsker det. Vi må vel gå et annet sted om det regner da. forslag?

Skrevet

Jeg legger ut en tråd om dette på www.nybaktmamma.com også jeg. Håper det er greit!

Skrevet

Det er helt greit det Mulatica!!! Hadde planer om å gjøre noe lignende selv, men du kan gjøre det du..

 

Jeg og Tobias kommer!!!!!!!

Skrevet

Vi kommer! Høres fint ut med 11 tiden. Hovedinngangen er vel greit? Rett ved er det et stort klatrestativ opplegg som passer fint for de litt større barna!!!

Skrevet

Ok, halv elleve ved hovedinngangen til Frognerparken. Flere som vil være med, eller?

Skrevet

Høres hyggelig ut.Skal prøve å komme :)

Skrevet

Det klatrestativet er fjernet fordi det var så gammelt og begynte å falle fra hverandre. De skal sette opp noe nytt der, men det er tomt der nå. Det sto en gravemaskin der da jeg var i Frognerparken i går.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...