GretaSchröder Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Stesønn var her i helgen. Han blir 11 i sommer.. Han var da på toalettet og la igjen en større beskjed. Bokstavelig talt. Når jeg gikk på do etter ham så jeg en veldig stor bæsjeflekk oppover den høyre veggen på innsiden av toalettskålen... Det kan vel ikke akkurat kalles en flekk, heller 1/3 av det som ble skylt ned i do... Vel jeg syns det var veldig ekkelt og prøvde å få sambo på tomannshånd så jeg kunne be ham gå og fjerne bæsjen med toalettbørsten. Jeg har nemlig ikke et så nært forhold til stesønn at jeg kan si til ham at han må tørke opp etter seg på do. Tror han ville blitt veldig flau hvis jeg begynte å snakke om bæsjen hans! Tilslutt gav jeg opp for jeg måtte så tisse at jeg fjernet bæsjen selv mens jeg holdt pusten og unngikk å se direkte på den... (jeg syns nemlig det er veldig kvalmt å styre med andre folks bæsj). Men dette er ikke første gang jeg har måttet fullføre nedskyllingen av stesønns bæsj men dette var den største. Hvordan skal jeg få fortalt sambo at han må lære sønnen sin å ordne opp etter seg på do? Sambo er nemlig ingen fan av toalettbørsten, han bruker den aldri selv. Han sier at det er så uhygiensk!! Herregud det er jo nettopp dette toalettbørsten er til for! Hans metode å fjerne alle toalettspor på er å skylle ned et par ekstra ganger. Skjønt han har ofte bremsespor i toalettet likevel. Selv sørger jeg alltid for å fjerne alle spor. Jeg syns folk burde tenke på den neste som skal bruke toalettet og fjerne alle synlige og sanselige spor før man forlater toalettet.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 he he:) helt enig. Jeg har hengt opp en lapp for å minne ungene på dette, henger rett over doen.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Du er sikker på at det ikke er du som blir flau da? En samtale om dette vil kanskje gjøre så sterkt inntrykk på ham at han husker børsten neste gang? Virker ikke som du kan satse på faren siden ikke han heller gjør rent etter seg. Har selv en sønn på 6 som bruker børsten, men mannen i huset "glemmer" det ofte...
salpinx Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Du har tydeligvis studert dritten nøye siden du har så levende beskrivelse av den! Synes det er kvalmt med slikt selv også. Du må stramme opp både samboer og stesønn med tanke på bruk av dobørste!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Når dere får god råd.... (kan jo ta 10-15 år, men det skader ikke å drømme). Så invester i en bolig med eget toalett for deg.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 Du bør tenke deg godt om før du pålegger sambo og stesønn å svinge do-børsten. For hva gjør ekte mannfolk med do-børsten etter å ha brukt den på bremsespor i do-skålen? Jo, setter den i stativet full av bærsj som etterhvert begynne å lukte. Skålen i stativet blir også snart full av skittent vann. Så til ekte mannfolk duger bare -du (uaktuelt) -hushjelp (for dyrt) -engangs dobørser som de må pakke inn og gå ut med til ute-søppelkassa etter en gangs bruk (dyrt og upraktisk) -sambo's nåværende metode med å skylle ned flere ganger (enkelt og greit)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 min sesønn samme alder 11 løfter kosekvent aldri ringen som det alltid blir dråper på og han trekker konsekvent aldri i snora samme hva han har gjort bruker han dopapir så er det ikke mer enn et tørk eller to han lukker heller aldri døra ikke vasker han seg heller, når jeg maser skyler han hendene i kaldt vann det er så j***** ekkelt og uappetittlig at jeg holder på å spy, når jeg sier i fra kaller han meg "jada masa" så får han litt kjeft av faren og så er det over med, til neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå