Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Vi har snakka om å reise utenlands å gifte oss neste sommer. Vi har ikke så veldig mye penger og rutte med, men vil gjøre denne dagen til en helt spesiell dag for oss.. Noen som vet hvilke utlegg vi bør regne med? og noen som har tips til et fint sted og gifte seg? og tips ellers?
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 jeg har veldig lyt å kifte meg i sjømannskirken i københavn.. såg at det kostet 3500 kr å gifte seg der nede. jeg lurer også på hvordan dere satt opp dage, og slike ting
nitro circus Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Vi tenkte lenge på dette....men for å ha med seg de aller nærmeste hadde dette blit dyrt for dem!! Ville heller ha en koselig rolig helg med dem, som vi betaler...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Vi skal gifte oss den norske amb.i Berlin.
fru tekopp Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Vi skal til Paris om en mnd. Gleder meg masse! Vi bestemte oss for at kun vi to drar. Vil ikke ha den oppmerksomheten... Det du må ha er flybilletter og hotell. Alt annet bestemmer du selv. Selvfølgelig kan dere ta tog/bil/buss nedover og sove i telt, men det er tross alt et bryllup..... Ellers har jeg fått meg kjole, sko, blomster, blomst til han, dress til han og bestillt middagen på Lido. (sparkepike-show) Festen med familien blir noen uker senere hjemme. Her er link til ambasaden i Paris. http://www.norvege.no/norsk/vigsler/vigsel.htm Tror du bør være raskt ute med å bestille dato der nede. Har hørt at Paris og Roma er de stedene som blir fortest fullbooket. Vet i hvertfall at det ikke tok lang tid fra jeg bestillte til det var fullt i Paris. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare.. tekopp, bestillte du dato der i år eller i fjor? har liksom ikke rukket og tenkt så mye på hvor vi vil dra ennå, har netopp bestemt oss for at vi vil gjøre det på denne måten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå