Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Ikke påmalte glass! Eller vanlig bordkort...
Himmel og hav Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Du kan: - brodere bordkort på tellelin - skrive gjestenes navn på runde, glatte stener - Lag små poser av tyll med dragerte mandler i ( gresk skikk?) eller et par konfektbiter... knyt et vakkert bånd rundt og fest en navnelapp i båndet - bruk forskjellige bilder av dere selv og lag bordkort av disse - fest perler i farger som matcher bordet på ståltråd eller vokset lintråd som du fester rundt stetten på et glass, rundt servietten el. I ståltråden knyter du et silkebånd med navn på.
FruMamma med nr 2 Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Hva mener du med originale da? Skrive navn på Eføy blad, et lite bånd knyta rundt stetten på glasset med navnet på, stein med navn, skjell med navn. Hm, d var alt jeg kom på i farten
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 OBS OBS jenter! Små runde steiner med navn på har en lei tendens til å se ut som bittesmå gravstøtter. Litt morbid egentlig...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Med orginale mener jeg noe ikke alle andre har brukt før... HI
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 min tante laget mann og dame ilag,i trolldeig og malte de
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 kjøp filthjerter på "Kremmerhuset", lim på sløyfebånd i en fin farge, skriv navnene på sløyfebåndene. Hjertene koster fem kroner og henges på glasset, veldig pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå