Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 huff aner ikke hvor jeg skal begynne... men prøver å jobbe meg fra begynnelsen til i dag.. For 3 år siden ble vi sammen, var så stormforelsket og vi flyttet sammen etter 6 mnd livet var herlig.. Så ble det så mye som skjedde og endte med at jeg var utro med samme fyren i 3 mnd... ble oppdaget selvfølgelig og vi bestemmte oss for å prøve å redde forholdet. var kjempe tøfft for oss begge, meg med ekstremt sårlig samvittighet og han ekstremt såret og ekstremt lite tillit. Vi klarte det, livet gikk fint og etter noen måneder ble vi gravid (ikke planlagt). Kjempe stas og på våren fikk vi en liten en lykken strålte! Sex livet hadde vel ikke eksistert noe særlig under svangerskapet men det var jo forståelig da jeg var mye dårlig og etterhvert mye aktivitet i magen. Men det ble ikke noe bedre etter svanger heller... Etter noen måneder med lite sex og lite oppmersomhet fra meg (hadde mer enn nok med ungen) dro faren på fest med overnatting på hotell, endte med at han endte opp i sengen med en dame.. bare klinte og sov med enannen til neste dag (er jeg fortalt). Vi ble enige om at vi skulle legge allt det onde bak oss og komme oss videre og tenke framover. Nå er det gått 2,5 år siden jeg dret meg ut, 1 år siden vi fikk den lille, 9 mnd siden han skeit på leggen. De siste dagene har vært fæle.. han har det ondt for hva som har skjedd, for han tenker på det i blandt. Han er leiseg for ejg tar aldri initiativet til sex, og sier er treig å få igang.. sier han ikke tror jeg elsker han. Dette sårer meg veldig. Jeg liker ikke å tenke på hva som har vært.. jeg elsker han, grit noen ganger er jeg veldig dårlig til å vise det, har mer enn nok å gjøre her hjemme men husarbeid alene og som oftest alle stellene og mating av vår lille. Og er ikke lett å slå bryteren om fra kjærlig mamma med alle antenner for morsjobben ute til å slå på sexrovdyet-bryteren... Huff... føler meg som verdens værste.. Men i hverste til fellet: Jeg har ingen jobb.. ingen utdannelse heller.. hvor mye hjelp får jeg om jeg blir alene? hva får jeg? blir kjempe takknemlig for svar. (og at du gadd lese hele) hilsen redd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå