Gå til innhold

Kvalifikasjoner for en god elskerinne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din mening ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med hun jeg har. Hvis ikke du er fornøyd, så burde du heller gjøre det nåværende forholdet slutt og finne en annen en som du er mere fornøyd med. Kan ikke tenke meg noe som hadde gjort meg mere forbannet enn hvis damen hadde skaffet seg elsker.

Skrevet

Det var ikke det jeg mente. Den du har hjemme... Hvordan skal hun være om hun er skal vær god nok i sengen ? Hva gjør deg fornøyd ?

• 3 uker senere...
Skrevet

En god elskerinne er ei dame som vet hva hun vil ha, og ikke er "redd" for å fortelle deg det. Mange damer blir på en måte flaue når de skal legge ut om hvordan de vil ha det i senga. Ei dame som ikke vet hva hun vil, vil kanskje egentlig ingenting. Ikke for å høres ut som ei kjerring, men det ER viktig å snakke om det. Har oppdaget at vi gutter har litt andre måter å si ting på, som damene ikke alltid forstår... Jeg tror det er viktig at damen har det bra og føler seg trygg, da vil hun gjøre det godt for deg også. Så her er det nok bare å gi, men da må du jo først vite hva hun vil ha...

Skrevet

Ja, meget godt sagt!

Er også opptatt av at hun tar initiativ i forhold til egne behov. Dette går selvsagt mye på muntlig kommunikasjon, som Anonym over her allerede har nevnt, men jeg tenker på det å ta fysisk føring over egne ønsker også.

Ikke alt behøver å kommuniseres gjennom "hvis du gjør sånn, så gjør jeg sånn." Mye løser seg ved at hun gjør det hun vil, og ikke lar seg begrense av hvorvidt hun tør slippe seg eller ikke.

Å dra ut av noen hva de liker og hva de ikke liker er egentlig ganske turn off...

Skrevet

hun skal helst klare å vise hva hun vil uten å si det med ord på en usexy måte syns nå jeg da....ser nesten for meg et par som sitter ved kjøkkenbordet og avtaler på forhånd hva som er jA og hva som er NEI.

men ja...damer med initiativ er fint, også må hun seff like det, hun må ville det like mye som meg.og hvis hun har shakirahår og flott rumpe i tillegg skal jeg ikke klage..høhø

• 2 uker senere...
Skrevet

Jøss, så den musikkvideoen i dag... er det "in" å ha slik hår igjen nå da eller?

Kanskje på tide å slutte å slette ut de stakkars krøllene da, hehe...

Hehe. men hva den tråden her angår.. Går ikke slik litt av seg selv da?

Hehe, har ikke tenkt noe særlig over det jeg. Kanskje jeg har klart å finne meg dugelige mannfolk likevel.

Man forstår jo gjerne på kroppsspråket hva den andre tenker på det området.

Skrevet

Jøss, så den musikkvideoen i dag... er det "in" å ha slik hår igjen nå da eller?

Kanskje på tide å slutte å slette ut de stakkars krøllene da, hehe...

Hehe. men hva den tråden her angår.. Går ikke slik litt av seg selv da?

Hehe, har ikke tenkt noe særlig over det jeg. Kanskje jeg har klart å finne meg dugelige mannfolk likevel.

Man forstår jo gjerne på kroppsspråket hva den andre tenker på det området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...