Gå til innhold

Påmeldingsliste for Drammen 25 mai på Liang Juan Kro kl.1800


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Alle dem som ønsker å være med kan skrive seg her slik at vi har en oversikt over hvor mange som kommer og evt. følge opp.

Gi beskjed om det er noen som ikke vet hvor dette er og ønsker å møtes eller hentes - så ser vi ikke om vi klarer å finne en løsning.

 

Hebbie

TheaOkt

Litjpia24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere, så dere skulle treffes i Drammen, må bare inn å sjekke litt innimellom siden jeg bodde der tidligere og ofte er på besøk, sånn i tilfelle jeg får med meg et treff her også.

 

La igjen et lite tips på 1.tri. er selv på 3.tri jeg da, men om dere allikevel skal spise på Gulskogen og vil ha kinamat så anbefaler jeg Take5. Er en tidligere kollega og kompis som driver den og har MYE god mat!

 

Om dere er innom får dere hilse han med brillene fra den gravide flyvertinnen så får dere sikkert litt ekstra god service også!

Uansett, kos dere! Og jeg titter nok innom et treff om jeg er i Drammen når det er tid for neste!

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med kontanter - dem har ikke terminal.

Men det er en minibank litt lenger inne i senteret man kan bruke, men det er likesågreit å betale i disken og være ferdig med det.

Er som en kafeterie.....Betaler når man bestiller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av dere som ikke har vært på treff før? Kanskje jeg blir med, har ikke vært med før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 av oss har vært på treff før...

Håper du blir med - blir kjempegøy !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fortsatt jeg da.......har ikke helt bestemt meg enda...

Det er jo bittelitt skummelt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg rett og slett skal slenge meg med jeg. Syns også det er skummelt... Hvordan finner jeg dere? Bli med du også Maddi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv dere med damer, dette er kjempegøy altså !!! : ) Møt opp utenfor gulskogen senter, jeg aner heller ikke hvor det er men det ordner seg vel : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en gjeng jenter som sitter nok på innsiden eller møtes på forsiden.

Kroen ligger rett ved inngangen til Rema1000 - det er en terrasse på utsiden. Henger et skilt med navn der.....

Pleier som regel ikke være så mye folk der - så det er lett å se oss :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...