~**nuttis**~ Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Hei,klare for ferie og fint vær?Uff,mye å pakke med baby på tur.
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Føler dagen aldri kommer :0) Pakket ferdig til babyen nå, og lagt frem alle klærne gutten skal ha med seg. Men altså ikke begynt med meg selv, og det er jeg som styrer mest hehe. For første gang har jeg ikke overpakket. Behøver liksom ikke 3 jeans til gutten i syden!!! Når jeg sitter her og ser på regnet skal det bli så godt å komme seg ned dit nå snart ja. Får håpe dere får en fin ferie alle sammen.
d",)~^~^~ Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Har ca 39 i reisefeber! Er nesten ferdig pakket. Ser ut til at vi får plass til alt i to kofferter, så da har jeg vært flink syns jeg :-) Blir godt med litt sol og varme nå ja!
~**nuttis**~ Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2006 Hvor mange vogner tar dere med?Tenkte å ta med 2,og la den ene bli igjen...vi er jo der stadig vekk.Er 30 grader der nå.
d",)~^~^~ Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Tar med dypvogna, holder med den :-) Skal bli så herlig å se lille Snupp ligge å sprelle oppi der i bare bleia :-) Ellers blir jeg stadig mer klar for avreise. Har vært i dusjen idag og skrubbet meg med bodyscrub, samt barbert meg både her og der. Så nå er kroppen klar for sola.... Vi tar med bleier for hele oppholdet, hva med dere? PS: Har forresten skiftet nick....
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #6 Skrevet 26. mai 2006 Tar med meg reisetrille jeg, slik en kan legge ned...så har jeg med ekstra madrass. Gjør det med tanke på at vi skal en del inn og ut av taxi. Tar også med meg bleier og mat for oppholdet ( til vesla da hehe). har ikke fått komt meg i dusjen og skrubba og shava jeg ennå. Ikke fått pakket ferdig ennå heller hehe. Passet til gutten er ikke kommet , så må sjekke posten i morgen, og så sikkert rett til byen å få nødpass . Ikke det jeg har mest lyst til i morgen, men hva skal vi gjøre. Kose dere myyyeeee på ferie.
~**nuttis**~ Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2006 Var det ikke hamam(tyrkisk bad9på/ved hotellet?Du får bli med dit...der blir du skikkelig skrubba,vaska og masert,kjempedeilig.Tenkte å ta det 1 eller 2 dag.Så kan mennene ha ungene imens,hehe.Tar et par timer.
~**nuttis**~ Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2006 Mye høye fortauer der med tanke på vogn.Tar med 2 3 hjulinger.Orker ikke sloss med snurrende doble hjul,haha.
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #9 Skrevet 26. mai 2006 oiiii ja det har jeg ikke tenkt på, men har jo bæreselen om det skulle bli for galt. Får løfte en del da . tar ikke sorgene på forskudd:) Er de ikke veldig behjelplige der nede da, når en har med babyer? Reiser uten mannen jeg da, men har mamma med. Kose dere myyyyeeeeeee.
~**nuttis**~ Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 26. mai 2006 Joda,de hjelper til,men når man er ute og går på kvelden blir det mye opp og ned på fortauer.Også må man jo forte seg over veien...ellers kjører de folk ned.Alt går tregt i Tyrkia,untatt trafikken,hehe.Hadde med meg den store bagvogna en gang i 2002 når 1.mann var 2 1/2 mnd.Var noe herk det også,for den fikk ikke plass i taxi,buss osv.Måtte ta av hjula og masse styr.Men har man en unge som ikke kan sitte ennå,så er det ikke så lett å få brukt noe annet da.Jeg tar med bilsete også jeg(et gammelt vi ikke bruker)Det får stå igjen.Tror jeg har pakka en koffert med bare "kjekt å ha"som blir igjen der.Tar ikke med så mye klær...skal gå besjerk å handle der.Gleder meg til det.Har med bæresele også...kjekt på flyplassen.Uff,håper ikke vi får drittseter på flyet...det er så slitsomt.God tur til dere i allefall.(Du får si ifra om du vil bli med på hamam snupp...jeg er klar)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå