Gå til innhold

Påmelding treff 3. Juni


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Klart det går an :) For meg passer det best om kvelden, men hvis mange vil treffes på dagen så gjør vi jo det :D

 

Si hva dere vil, så blir vi enige et par dager før treffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagtid passer egentlig best for meg også, men blir det på kvelden så kommer jeg da også..... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å bli med på treff i Drammen. Jeg bor i Røyken og har termin i januar, men det gjør vel ikke noe, håper jeg...? Blir det på dag- eller kveldstid, da? Er det bestemt ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Vi sees enten dag eller kveld. Stter en frist til klokken 1500 torsdag med å komme med innspill om dag eller kveld, så legger jeg ut endelig klokkeslett etter det. Skal ut å rope litt på forumene og få de påmeldte til å si hav de vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det er for sent... Men, jeg melder meg herved på...! Så, 2nj!: det blir ikke bare deg som er ny! ;o)

 

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!!

Så flott med seks påmeldte til treff. Jeg har bestilt bord i mitt navn. (Trine F.) Men nå kommer det jeg har gruet litt for... I kveld overasket mannen min meg med at han har skaffet barnevakt og planlagt romantisk feiring av vår fem års bryllupsdag i morgen!!! Jeg hadde gledet meg veldig til å treffe dere, og beklager å melde avbud sånn i siste liten. Håper likevel jeg får lov å komme på treff neste gang! Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med det pinnsvintrine. Skjønner det godt. Det er ikke alltid at alle kan. Jeg kan heller ikke. Vi har blitt bedt bort. Vi satser på å være med på et treff senere i juni før den verste ferien begynner. Så blir det jo spennende å treffes i august igjen. Viktigste er at vi kjører treffene slik at det blir noe av fremover. Har du vært til ul enda? Hvor langt har du kommet er det 18 eller 19 uker?

Ha masse kos med mannen din i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....men dere andre skal eller? Jeg tenkte jeg skulle iallfall, så håper jeg ikke blir alene... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...