Gå til innhold

Hvem kommer på formiddagstreff i morgen? Evt. hvilken dag passer best for dere som ikke kan i morgen?


mammmamia **

Anbefalte innlegg

Har satt opp et treff i morgen kl 12, men det ser ut til at mange ikke kan. Kan ikke dere som ikke kan i morgen si hvilken dag som passer best for dere, så kan vi evt utsette det? Og dere som ikke har svart enda må bare skrike ut om det passer i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan alle dager neste uke (i tillegg til i morgen, onsdag) - men neste uke har vi jo treff likevel, på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i morgen!!! :D Det hadde vært kjempe koselig. Pratet med L. også, og hun kunne muligens komme etterhvert. Kan det være et alt. å ta det 12:30 eller kl.13:00?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan vi godt si kl 1300 - spiller iiingen trille. Koselig at flere kan komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at flere kunne - kjempekos! Kan gjerne ta det kl 13 for min del ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:)

Hvor har dere tenkt å møtes da? har fri så hadde vært trivelig å møttes, fikk ikke med meg formiddagstreffet sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke avtalt noe nytt formiddagstreff denne uka siden det er kveldstreff på torsdagen. Men det er vel en mulighet for at vi kanskje tar et formiddagstreff igjen til neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...