Gå til innhold

Solosang i kirken, nok en gang - HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma skal synge en sang i kirka,men greier ikke å bestemme oss for hvilken sang!!

Vi tenkte først på You raise me up, men vi finner ut at den kanskje blir kjedelig med bare kirkeorgel. Så tenkte vi på Prøysen sin Mitt hjerte er ditt, men den har vi liksom ikke noe forhold til.

Det Vackraste ble sunget i min søsters bryllup

Kan noen hjelpe oss?

Noen som har erfaring med You raise me up med bare kirkeorgel?

Tusen takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med kirkeorgel, men er sikker på at You Rise me up blir fin med det. I vårt bryllup skal det synges "Alt du vil ha" med Bjørn Eidsvåg og "Ennu doftar kjærlek" med Marie Fredrikson. Der vi skal vies er det ikke orgel, så det blir keyboard og saksofon. Kommer til å bli knall tror jeg :-) Finnes helt sikkert mange nydelige sanger som passer, men det er å komme på dem da. Både Bjørn Eidsvåg og Jahn Teigen har jo mange fine dersom du ønsker noe med norsk tekst.

Lykke til :-)

Skrevet

Hei

Vi skal ha "Det vackraste jag vet". Den er NYDELIG i kirkerommet=)

Men mangler en sang til, så trenger tips jeg og=)

Skrevet

Vi skal ha "At last". Vet ikke hvem som har skrevet den, men det er mange som har sunget den. Lasta ned mange versjoner. Den er ikke så trist heller. Blir nok grining resten av dagen:)

Så passer jo teksten veldig bra da..når vi spaserer ut av kirka:)

Lykke til!

Skrevet

Mamma sang Det vackraste i bryllupet til søstra mi, så den vil jeg ikke ha.

At last tror jeg ikke at jeg har hørt om. Men den Eidsvåg sangen, er det den som han synger sammen med ei svensk dame? Husker ikke hva hun heter i farten...

Jeg syns dere er oppfinnsomme på sanger:)

Takk for svar!:)

Skrevet

mysteriet deg heter den..

you raise me er blitt en typisk begravelsessang(vært i 4 begravelser etter jul hvor de har spillt den , vi ville egentlig ha den men har slått det fra oss)

vi tror vi skal ha love lift us up

Skrevet

Hm, jeg syns ikke You raise me up er en begravelsessang, men det er vel for at jeg ikke har hørt den i begravelse. Tir na noir derimot, det er begravelses sang... Hvordan var den sangen med kirkeorgel? Eller var det flere instrumenter med på den?

Hvem synger love lift us up?

Skrevet

FROM THIS MOMENT med Shania Twain....

Snufs snufs ;)

Skrevet

heter visst up were we belong med joe cocker.

syns også tir na noir er begravelse...

Skrevet

vi skal ha alicia keys' - if i aint got you baby . eller hva den heter "some people live for the fortune..."etc

synes katie meluas 10mill bicycles i bejing sangen er også fin

eller

i don't wanna miss a thing -( guns'n roses?)

den sangen som går: "i love you baby and if it's quite allright i need you baby through all the lonely nights of pretty baby please listen when i say..."

Bryan addams' still feels like our time together, still feels like the first kiss, its going better baby, no one can better this

skal også ha norsk sang, 3,værset går: "og brudeparet skrider over kjærkjegælvet, bæier seg fær den store gud, lover å elske nan i ævige tis, og ære ære ære de store bud" veeldig fin

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...