*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Har fått beskjed om at vi må ha to salmer og fader vår, men skal det stå noe mer? Holder på å skal lage det nå....
FruMamma med nr 2 Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 På www.orkdalsmenighetene.no, finner du forslag på kirkeprogram(tror jeg). Det er i wordformat, men jeg har ikke sett på den. Livets gang---->vigsel---->kirkeprogram
brooklyn Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Det skal jo være tekstlesning, en fra gt og en fra nt. Kan jo skrive hvilke tekster som skal leses. Og så teksten på det som alle skal synge. Har dere en som skal synge for dere, ha navnet på den som skal synge og hvilken sang det er. Og så skriver du f.eks hva inngangsmarsjen og utmarsjen heter. Alt i rikitg rekkefølge, selvsagt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå