Gå til innhold

Mange som har barn som heter Emma?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har en datter som heter Emma. Da vi døpte henne fortalte alle oss at det var dumt å kalle henne Emma, for det er så mange som heter det, er på topp. Men, har enda ikke møtt noen som heter det! Lurer på om det ikke stemmer at det er på navnetoppen likevel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du ssb jukser med navnene? Det er jo bare å sjekke: halve Norge bruker jo det oppbrukte harrynavnet! Emma er ei skikkelig blemma,spør du meg.Ikke rart navneforsker Ouren kalte navnet: "en kattastrofe!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma er og blir oppbrukt. Alle heter det. For meg sitter fortsatt "Hemma" så sterkt i at å kalle et barn Emma er umulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet i flere barnehager de siste fem årene og det er MANGE Emmaer! Men det er et veldig fint navn da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde navnet Emma opp til vurdering, men det var før vi fant ut at det var så veeeeldig populært. Men syns det er et kjempe fint navn. Men tror nok ikke ssb tuller med navnestatistikken. Så det stemmer nok at det er på topp. Det sies at det er blitt så veldig populært pga "Friends". Ross og Rachel datter het det.

Dere har valgt et kjempe fint navn til pronsessen, ikke bry deg om hva andre sier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...