Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Også når man har barn sammen? Er det noen som har "erfaring" med det...? Bra eller ikke bra? Hilsen skal - skal ikke.....
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Nei, er du rar?? Hehe.. Det er en grunn til at han er en ex! Finnes mange andre deilige menn der ute som en kan ha sex med
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Hehe, ikke rar... Men sexen var sjelden et problem i forholdet... Og ikke møtt noen andre enda
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Hei! Må innrømme at jeg fremdeles har sex med min ex... 2 år siden det ble slutt, og jeg ble alenemor... Men noen ganger, når man er ensom... så blir det vel bare slik.. Må bemerke at vi er gode venner da. Er ofte på besøk hos hverandre, ser film el...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Åååhhh... Det er noe jeg savner med min ex - deilig sex....!! Har vært inne på tanken, men tror han kunne tenkt det lå noe mer i det enn bare sexen.....og det vil jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Vanlig, kanskje, men det vil jeg definitivt holde meg langt unna. Skal man komme videre må man jo være åpen for å treffe andre og å avslutte noe. Så forutsatt at du ikke ønsker deg dette som den permanente fremtiden hadde jeg aldri gjort det. Alenemor med sex høres jo litt ut som hushjelp (for barnet), barnepleierske og elskerinne. Mens han faktisk ikke yter noe (ja, da, god sex). I tillegg tror jeg ikke en ny type synes det er veldig kjekt å forholde seg til at du har holdt på med barnefaren etter at det var slutt. Det er mer enn krevende nok at du skal ha et forhold til barnets far resten av livet og utfordringene rundt det hvis han ikke i tillegg skal lure på om det foregår noe mellom dere også. Jeg er i nytt forhold nå. (beste sexen jeg har hatt, helt fantastisk!..) Det var det definitivt verdt å vente på, og det gjør definitivt verden enklere at jeg ærlig kan si at barnefaren er nettopp det og ikke noe annet.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har ikke hatt sex med barnefar etter at han forsvant halvveis i svangerskapet....og skulle han dukke opp nå så ville jeg heller ha klart meg på egenhånd enn å ha sex med han igjen! Men jeg får faktisk inntrykk av at det er nokså vanlig å ha sex med eksen, men om det er så lurt....NEPPE!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 vet ikke om det er vanlig men hvis man er gode venner så kan jo det fort skje.. Hva gjør man om man blir gravid med sin ex (far til barnet(a)) igjen når man er registrert alenemor? Stiller trygdekontoret spørsmål?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå