Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 åå .. jeg VET samboeren min ELSKER dette.. og jeg tenner skikkelig på det selv.. mange ganger jeg har lyst til å si "knull meg" og lignende (huff.. kjente jeg hadde problemer bare med å SKRIVE det).. men problemet er bare det at jeg KLARER ikke å si det.. uansett hvor mye jeg vil.. det blir bare hørenes helt keitete og flaut ut.. dessuten vet jeg ikke HVA jeg skal si.. redd for å si noe dumt.. og unaturlig.. spesielt siden vi har vært sammen i 2,5 år .. og jeg har aldri sagt noe.. stønner da selvsagt.. er redd det blir flaut og rart hvis jeg PLUTSELIG sier noe kinky?! åååå.. noen råd? jeg tenner virkelig på sånt.. og FATTER ikke hva som er problemet.. klarer ikke en gang svare de få gangene gutten min har prøvd:'(
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Hei! Kjenner meg igjen i det du skriver.....men det er ikke så vanskelig. Begynn litt forsiktig en kveld dere sitter å koser dere og du har lyst på sex.... fortell han hva du ønsker.... da kommer det av seg selv etterhvert. Gjorde det i hvertfall for meg. Ikke sikkert det funker for deg men LYKKE TIL
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Jeg fikser ikke å snakke sånn heller. Høres bare teit ut hvis jeg prøver så jeg stønner meg til mål istedet =D
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 hmm... vansklig.. men du kan jo prøve deg frem... f.eks når dere holder på.. så kan du jo bare si no sånt som .. mmm.. det er deilig.. osv. og kanskje bare si det lavt til å begynne me.. varme opp liksom...bli vant med å snakke først.... så kommer det litt "grovere" etter hvert.... kanskje... lykke til vertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå