Gå til innhold

Alderen deres? Bare unge?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysgjerrig på om det bare er folk som tar sin første utdannelse her og som er unge (definer ung - gammel selv)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva du mener med "sin første utdannelse". Jeg er i hvertfall 28 år (snart 29) og er ferdig utdanner jurist i juni...før det gikk jeg ett år på sykepleien, men jussen er likevel min "første" utdannelse, siden jeg ikke fullførte sykepleien. Føler meg ung, men er vel gammel i mange øyne:o(

Skrevet

Jeg har et halvt år igjen av bachelorgraden min, begynte rett på etter videregående - så ja, jeg får vel ikke vært yngre :o) Blir 22 om et par uker.

Skrevet

fortsetter på bacheloren min til høsten, to år igjen. er selv 20 :) er ikke det ungt, så vet ikke jeg. :P

Skrevet

er 23(snart 24) begynner å føle meg gammel.,...liker ikke å tenke på at neste sommer er jeg 25...ett år igjen av bachelorgraden min i økonomi...går kanskje for master, må første finne ut hvordan det er med ett lite barn og studielivet....

  • 2 uker senere...
Skrevet

23... er vel ikke så gammel=) holder på med bachelor og er ferdig i mars neste år...

  • 2 år senere...
Skrevet

jeg er 17,snart 18

Skrevet

32 år og min andre utdannelse. "Og er ikke DET gammelt, så vet ikke jeg, altså!" He he...

 

Har ingen problemer med å være eldst i klassen egentlig. Jeg har jo studert før, som ung og barnløs, og føler meg ferdig med det ville partylivet. Ikke er jeg bekymra for hva folk tenker om meg heller, så jeg tør å si hva jeg mener eller spørre om jeg lurer på noe.

 

 

Skrevet

Er 28. Holder på med et års videreutdanning. Min første utdannelse er ikke noe tess. :)

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg er 25 år og prøver å bli gravid. Min samboer har en sønn på 6 år som vi har 100%. Vi er begge to studenter, og jeg studerer til å bli førskolelærer. Hvis jeg blir gavid innen ca 6 mnd vil jeg føde en gang i 2.semesteret i 2.året.

  • 3 uker senere...
Skrevet

Hehe, vet ikke helt kriteriet for ung, men jeg er 25 og fremdeles i gang med min opprinnelige plan - studerer medisin på 5.året. Men måtte studere et par år først for å komme inn, så det er 7.året som student nå. men til jul neste år er jeg ferdig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...