blond Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Er litt nysgjerrig på om det bare er folk som tar sin første utdannelse her og som er unge (definer ung - gammel selv)?
*Rutletutt* Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Spørs hva du mener med "sin første utdannelse". Jeg er i hvertfall 28 år (snart 29) og er ferdig utdanner jurist i juni...før det gikk jeg ett år på sykepleien, men jussen er likevel min "første" utdannelse, siden jeg ikke fullførte sykepleien. Føler meg ung, men er vel gammel i mange øyne:o(
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har et halvt år igjen av bachelorgraden min, begynte rett på etter videregående - så ja, jeg får vel ikke vært yngre ) Blir 22 om et par uker.
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 fortsetter på bacheloren min til høsten, to år igjen. er selv 20 er ikke det ungt, så vet ikke jeg.
Gjest Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 er 23(snart 24) begynner å føle meg gammel.,...liker ikke å tenke på at neste sommer er jeg 25...ett år igjen av bachelorgraden min i økonomi...går kanskje for master, må første finne ut hvordan det er med ett lite barn og studielivet....
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 23... er vel ikke så gammel=) holder på med bachelor og er ferdig i mars neste år...
19 år og tobarnsmor snart=) Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 jeg er 17,snart 18
Iris Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 32 år og min andre utdannelse. "Og er ikke DET gammelt, så vet ikke jeg, altså!" He he... Har ingen problemer med å være eldst i klassen egentlig. Jeg har jo studert før, som ung og barnløs, og føler meg ferdig med det ville partylivet. Ikke er jeg bekymra for hva folk tenker om meg heller, så jeg tør å si hva jeg mener eller spørre om jeg lurer på noe.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Er 28. Holder på med et års videreutdanning. Min første utdannelse er ikke noe tess.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #11 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er 25 år og prøver å bli gravid. Min samboer har en sønn på 6 år som vi har 100%. Vi er begge to studenter, og jeg studerer til å bli førskolelærer. Hvis jeg blir gavid innen ca 6 mnd vil jeg føde en gang i 2.semesteret i 2.året.
Erisa* Skrevet 6. mars 2009 #12 Skrevet 6. mars 2009 Hehe, vet ikke helt kriteriet for ung, men jeg er 25 og fremdeles i gang med min opprinnelige plan - studerer medisin på 5.året. Men måtte studere et par år først for å komme inn, så det er 7.året som student nå. men til jul neste år er jeg ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå