Gå til innhold

Var på UL i dag.....(uke 30)


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

får ekstra kontroller pga svangerskap-diabetes! Babyen blei målt til ca 1800 gram...og da er den ca halvparten av det den kommer til å ende på ved fødsel mente legen, sist fødte jeg en gutt på 3810g, så jeg tror neste blir større..men legen mente den kom til å bli ca 3800, bare tiden vil vise, men spennende!!

Ville få bekrefte kjønnet de sa da jeg var på ordinær UL i uke 18, men legen sa han ikke greide se det...så da håper jeg at de greier det på neste kontroll....for vil ha det bekrefta ....!! har fått neste time den 16 juni.....åååååå så lenge å vente!

 

Blodsukkeret er lettere å kontrollere nå som jeg har fått et apparat å gjøre det med, så håper jeg greier regulere blodsukkeret ved kostholdet...slik at jeg slipper unna insulinet!

 

 

Skjønte ikke helt målene legen gjorde og noterte på helsekortet....men lager egen link rundt det tror jeg, så jeg kan sammenligne med andre...

Forresten, så har jeg havnet utenfor det skraverte feltet på SF-målet.......så jeg har stor mage!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på UL jeg og i uke 30, Babyen ble målt til 1800g. Skal og på UL 16 juni :) Så morsomt!!

 

Blir eventuelt satt i gang i uke 38 jeg, for jeg orker ikke å føde et såå stort barn. Sleit masse med førstemann på 5 kg....

 

Lykke til på UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så spennende at vi får kontroller samtidig, og at ungene har samme mål, vi må følge hverandre videre her da...! jegg fikk ikke så stor unge sist (3810g) men da hadde jeg heller ikke diabetes, men legen mente at denne ungen kom til å bli ca 3800g, sa de noe til deg om det etter du fikk vite den var ca 1800 gram? har enda ikke fått noe beskjeder om å bli satt i gang....men håper for din del at du blir det, for en så stor unge kan ikke være særlig gøy å føde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingunn24.. kom du til å få en baby på det dobbelte av vekten pga diabetesen din? el fordi ungen blir noramlt det dobbelte av vekta si i ca uke 30? jeg var på UL 33+ 1 og da var babyen 2400 g.... :) hehe.. hadde siste mann på 4370 g.. første mann kom nesten 1 mnd før tiden oig var 3400 g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...