Julimamsen Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 lurer på om noen vet hva ei barnevogn/trille koster i Thailand? vi skal til bangkok og pattaya, og lurer på om vi bare skal kjøpe ei trille å ha mens vi er der nede. Kvalitet? må kunne legges ned i ryggen, for å sove. jenta vår er da 15 måneder. noen som vet hvor vi kan få kjøpt, i bangkok?
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Vet ikke hvor mye de koster, men det er nok ikke mye. Vi låner trille fra bekjente de gangene vi er i Pattaya. Kvaliteten er helt grei. De har mange forskjellige typer triller, slik vi har her. Når skal dere til Pattaya?
Julimamsen Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2006 vi reiser til bangkok 26. oktober, blir der i to dager og reiser så til pattaya.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Vi skal være hele oktober i Pattaya. Gleder meg messe! Skal bli godt å komme til varmen igjen..! God tur!
Loopy Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Det er et stort senter på Sukumvit Road som heter World Trade Center, der har de en stor avdeling med leker og barneutstyr. Var der for 3 og 4 år siden. Hadde ikke barn selv da, men kjøpte leker til mine tantebarn. Var også i Bangkok i fjor, hadde med en Carina reise-trille. Huske ikke hvilken type. Kjempelett, med rygg som kunne legges bak, handlenett under og kalæsj. Sønnen min var da 16mnd. Greit nok å kjøre med reisetrille/ vogn i Bangkok, men enkelte steder er fortaus-kantene høye og ikke tilpassa for vogner/ rullestoler. Kjør Taxi i Bangkok. Da slipper man unna den værste eksosen, og det er aircon i bilen. Var tilsammen 4 døgn i Bangkok og det gikk kjempefint å være der med en 16mnd. Vi var på Grand Palace, nasjonalmuseet, Khao San Road ( måtte bare tilbake til backpacer gata og mimre), Div kjøpesenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå