Gå til innhold

barnevogner i Thailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om noen vet hva ei barnevogn/trille koster i Thailand? vi skal til bangkok og pattaya, og lurer på om vi bare skal kjøpe ei trille å ha mens vi er der nede. Kvalitet? må kunne legges ned i ryggen, for å sove. jenta vår er da 15 måneder. noen som vet hvor vi kan få kjøpt, i bangkok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor mye de koster, men det er nok ikke mye. Vi låner trille fra bekjente de gangene vi er i Pattaya. Kvaliteten er helt grei. De har mange forskjellige typer triller, slik vi har her.

Når skal dere til Pattaya?

Skrevet

vi reiser til bangkok 26. oktober, blir der i to dager og reiser så til pattaya.

Skrevet

Vi skal være hele oktober i Pattaya. Gleder meg messe! Skal bli godt å komme til varmen igjen..!

God tur!

Skrevet

Det er et stort senter på Sukumvit Road som heter World Trade Center, der har de en stor avdeling med leker og barneutstyr. Var der for 3 og 4 år siden. Hadde ikke barn selv da, men kjøpte leker til mine tantebarn. Var også i Bangkok i fjor, hadde med en Carina reise-trille. Huske ikke hvilken type. Kjempelett, med rygg som kunne legges bak, handlenett under og kalæsj. Sønnen min var da 16mnd. Greit nok å kjøre med reisetrille/ vogn i Bangkok, men enkelte steder er fortaus-kantene høye og ikke tilpassa for vogner/ rullestoler. Kjør Taxi i Bangkok. Da slipper man unna den værste eksosen, og det er aircon i bilen. Var tilsammen 4 døgn i Bangkok og det gikk kjempefint å være der med en 16mnd. Vi var på Grand Palace, nasjonalmuseet, Khao San Road ( måtte bare tilbake til backpacer gata og mimre), Div kjøpesenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...