minni`79 og gogutten Skrevet 24. september 2006 #126 Del Skrevet 24. september 2006 Hallo! I kveld klokka 22 skal jeg sette eggløsningssprøyta og så blir det uttak på tirsdag!! Uff det blir en spennende uke!! Vi drar til Tr. Heim i morra. Er glad vi skal bo hos broren min for man trenger noen kjente og kjære i denne perioden. Gleder meg egentlig bare å komme i gang nå. Gruer jo meg veldig til egguttaket, men det skal bli godt å få det unnagjort også. Er så spent på hvor mange egg de får ut, hvordan sædprøve ser ut og hvordan det går med befruktningen... Detter er virkelig nervepirrende!! Noen ganger så blir jeg så lei av alt dette....Det jeg blir så lei er at jeg føler at dette styrer så stor del av livet vårt nå.... Hvis du skjønner hva jeg mener. Når jeg trener, tenker jeg på om det kanskje ikke er bra, når jeg ikke trener så er liksom det feil. Når jeg spiser så tenker jeg på at jeg sikkert skulle spist litt sunnere. Når jeg skal planlegge fester eller sammenkomster så må jeg alltid ta dette i betraktning... *Og hvis vi skal besøke noen som har vært syke i det siste så er vi redd for å bli smitta. Det blir liksom så mye man tenker over... Man burde sikkert ta det litt mere med ro og ikke tenke så mye, men som du sikkert vet så er ikke det så enkelt.... Men når vi lykkes, så vil jo alt være verdt det. Jeg regner med at jeg får skrevet til deg når vi er Tr. Heim. Får nok låne pcen til min broder. Trenger nok litt støtte av deg på vegen. Fortell hvis det er noe nytt med dere også.... Klem fra en nervøs Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/6/#findComment-6431667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 24. september 2006 Forfatter #127 Del Skrevet 24. september 2006 skjønner at du er nervøs ja... herregud, husker selv hvor nervøs jeg var. Kjenner liksom hvordan du har det nå. Skjelve skjelve. neste innlegg du skriver, kan ikke vi starte en ny skravletråd da?? en som handler om våre gravide mager.. Denne er negativ, den neste blir positiv. Jeg er sikker på at det kommer til å gå veien for dere nå, jeg har det på følelsen!!! JA, du må skrive når du er hos broren din ja. For dette er nervepirrende for meg også. Jeg kjenner jeg blir svett i hendene når jeg skriver, og det blir jeg alltid når jeg er spent. Skjønner at du blir lei ja, jeg er sååå jævlig lei nå. Unnskyld banningen, men jeg er såååååååååååååå lei.. Alt man skal tenke på, man glemmer liksom å leve. MEN LYKKE TIL PÅ TIRSDAG!!! klemmer i fleng, og fingre og tær i kryss Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/6/#findComment-6431818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå