minni`79 og gogutten Skrevet 7. september 2006 #101 Del Skrevet 7. september 2006 Hei på deg!! I morra tar jeg min siste p-pille!!! Hurra!! Det håper jeg blir den siste p-pillen jeg tar i hele mitt liv. Neste torsdag er jeg i gang med sprøytene!! Uff dette er så spennende og stor psykisk påkjenning at jeg blir helt utslitt..... Jammen bringer dette fram masse følelser. Jeg har akkurat trøstet min enestående mann i en hel time. Han gråt masse... Tror han trengte å fa ut litt frustrasjon og triste tanker. Det er så vondt å se han gråte for det er jo ikke så ofte det skjer akkurat, men jeg er glad for at han gjør det innimellom... Jeg leste et stykke om et par som hadde adoptert for han og det var da han begynte å gråte. Det bringte fram så mange følelser i han. Han ble ikke direkte lei seg av det jeg leste, for det var en veldig lykkelig historie. Vi fant ut at det verste som kan skje oss, er at vi må adoptere og det er jo ikke ille. Selv man ikke er helt innstilt på det nå og selvfølgelig vil gjøre alt for å få egne barn først. Du... Jeg ble altså så utrolig opprørt og rasende når jeg leste om hun dama på jobben din. Jeg fatter ikke at det finnes slike ufølsomme mennesker. Det var jammen bra at du sa ifra til sjefen. Slike personer skal ikke få si slike ting uten at det får konsekvenser. Hun kan da absolutt ikke passe i en barnehage. Nei fy søren.... Fatter ikke at hun kunne oppføre seg slik mot deg. Det er det verste jeg har hørt!! Hun er iallefall ikke verdt en tanke eller noen av dine tårer.... Håper du har hatt en bra dag i dag iallefall.... Jeg skal jobbe i helga jeg... Æsj... Kjedelig!! Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6232410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 9. september 2006 #102 Del Skrevet 9. september 2006 Hallo! Hvordan er det med deg i helga? Har du fårr gjort noe morsomt så du har fått tankene litt på avstand?? Hvis det er mulig da.... Jeg hadde en aldeles grusom dag sånn psykisk i går. Jeg hadde seinvakt på jobb i går og ble gående alene hele formiddagen å tenke, tenke og tenke... Uff ble helt gal av det og jeg tenkte så mye negative tanker. Nei i går var ikke min dag. Heldigvis litt bedre i dag. Det hjelper å ikke være alene og å finne på mye å gjøre. Har vært på jobb må også... I kveld skal jeg og min kjære kose oss med biff. Det blir herlig! Måtte ringe Medicus i morra for å være helt sikker på at jeg skulle slutte med p-pillene i går. Jeg er ganske lik deg skjønner du.... Nå er det bare å vente på mensen.... Den dukker vel opp på mandag... klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6256710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 10. september 2006 Forfatter #103 Del Skrevet 10. september 2006 Heia Hvordan er formen i dag? Det er så fælt når man har det så vondt. Jeg forstår deg godt. Noen dager er bare helt pyton å komme seg i gjennom, andre går lett som bare det, og alt ser rosenrødt ut. Merker at jeg skriver mest når dagene ser litt mørke ut, og da sprer jeg negativ stemning. Tenkte jeg skulle snu den trenden litt nå.. Ser ikke rosenrødt på alt i dag heller, men i allefall så er ikke alt mørkt og trist. Vi må ha tro på at dette skal gå, vi kommer til å lykkes. Og om det tar litt lengre tid enn hos andre, så er vi unge, så vi kan fortsatt få både en, to eller tre barn Alt kan gå, det er helt sikkert. Jeg er så spent på fryseforsøket jeg. Tenker ikke på annet.. glad for at jeg skal slippe å gå på hormoner, men er likevel redd for at kroppen min ikke skal oppføre seg som den skal,og at forsøket må utsettes. NEI, positiv nå. Dette går selvfølgelig bra I morgen er det mandag, og da dukker vel mensen opp ja, for din del ) Første gangen man vil ha mensen, det er nå for begge av oss. Jeg gleder meg til mensen kommer, for da er jeg et skritt nærmere målet.. Og denne gangen skal det lykkes Sender deg mange fine og gode tanker, og håper dagen din blir bra. Og din kjære også ) jeg må jobbe i dag jeg, så må vel begynne snart.. klemmer fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6265974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 11. september 2006 Forfatter #104 Del Skrevet 11. september 2006 hei hjemme fra jobb i dag, fikk omgangssyken da jeg sto å ventet på bussen i dag. Var kvalm da jeg dro fra jobb, men sikker på at det skulle gå seg til.. Noe det ikke gjorde. Men nå er formen mye bedre, har bare litt magekramper, men kaster heldigvis ikke opp.. Har du fått mensen nå? for første gang man jubler over det i allefall.. Har skrevet et innlegg om adopsjon i dag, håper du leser over det, og skriver ned dine tanker her.. Jeg skulle egentlig skrivd det bare til deg, men fant ut at jeg vil se om der finnes flere med mine tanker..Håper egentlig ikke det, for de har i det siste blitt så negative.. Håper du får en fin dag. Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6273708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 11. september 2006 #105 Del Skrevet 11. september 2006 Hei! Stakkar deg er du syk i dag du da.... Håper det ikke utvikler seg og at du kanskje bare har litt urolig mage. Forferdelig å kaste opp så håper du slipper det.... Jeg har fri i dag siden jeg har jobba i helga. Hadde egentlig fri i morra også, men så ringte de fra jobb i stad og lurte på om jeg kunne jobbe i morra og da blir det jo sånn. Er utrolig mange syke på jobben i disse dager. Det vel en typisk tid hvor folk blir syke.... Jeg har fått mensen!!! Hurra!! ( rart å rope hurra for akkurat det....) Nå føler jeg at vi liksom er i gang og jeg er glad at den dukket opp akkurat i dag siden det var etter planen. Skal ringe Kari Mette etterpå og gi beskjed om det. Rart at denne dagen har kommet nå... vi har jo ventet i en evighet på å begynne synes jeg ( selv om vi har ventet kortere enn mange andre) og nå er dagen her. Skal jo ikke begynne med sprøytene før på torsdag da... Blir forferdelig spennende når jeg skal på ultralyd neste mandag. Er så redd for at ting ikke utvikler seg slik det skal.... Var mannen din forresten med på ultralydene?? Så du har endel negative tanker nå Gøril. Det skjønner jeg så godt og jeg tenker akkurat slik som deg. Klarer liksom ikke å se for meg at jeg skal være så heldig å få et barn til slutt. Det er liksom så utrolig mye som skal klaffe før den tid.... Tror alle som er i våres situasjon tenker slik. Men tenk hvor mange som har blitt gravide til slutt og fått det barnet de ønsker seg. Folk som har prøvd i maaaange år, blir jo gravide til slutt. Det er jo mange historier om det! Du kan helt sikkert bli gravid, men det har bare ikke vært fullklaff enda. Du må ikke gi opp nå Gøril!!! Var å snakka med ei venninne i går og vi prata endel om barn og slikt. Hun kunne fortelle at det var så mange rundt henne som slet eller har slitt med å få barn. Mange som har prøvd i flere år. Jeg vet også om flere i nærmiljøet som sliter med å bli gravide. Husk hvert sjuede par er midlertidig barnløse. Det vil si har prøvd aktivt å få barn i over et år..... Det er kjempe mange! Det føles som folk blir gravide på et blunk og at det "popper" opp barn over alt, men realiteten er en helt annen. Man ser lykkelige foreldre over alt, men man vet ikke forhistorien til disse foreldrene. Mange kan ha prøvd lenge. Jeg hører som sagt om mange historier der par sliter og sliter med å få barn,men historeien ender alltid med at de fikk barn til slutt. Synes alltid det er en lykkelig slutt på de historiene. Det er så sabla tungt nå Gøril at jeg får lyst å skrike ut det hver eneste dag. Og folk som ikke er oppi dette kan ikke forestille seg hvilket slit dette er fra morgen til kveld, men vi skal kjempe oss gjennom dette med nebb og klør og vi SKAL få barn! Jeg svarer deg på adopsjontråden littt seinere i dag. Vil bare si her at jeg er veldig positiv til adopsjon. Vi tenker og snakker masse om det. Jeg synes det er betryggende å vite at det går an å adoptere og så er det en fantasisk måte å få barn på.... Er så glad jeg har deg snuppa... God bedring Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6275135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 11. september 2006 #106 Del Skrevet 11. september 2006 Bare et spørsmål. Når du hadde begynt å bruke gonal-f, oppbevarte du den i kjøleskap eller i rom temperatur? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6275425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 11. september 2006 Forfatter #107 Del Skrevet 11. september 2006 Hei, og takk for svar. her kaster jeg opp, og sitter på innimellom med litt umulig mage.. Men akkurat nå har jeg tvingt kroppen min i litt mat,og drikke. Det be bedre. Bare litt rar i magen nå, men heldigvis ikke kvalm.. Jeg har bestemt meg for en ting, at etter de tre forsøkene vi har til rådighet, så vil jeg ikke prøve mer. Jeg kjenner det er psykisk belastende nå, allerede, og da har vi ikke vært gjennom så mye ennå.. er så uendelig glad for at jeg skal slippe hormoner på fryseforsøket, for jeg hater disse hormonene. Ikke moro i hele tatt... Mannen min ser jo at jeg ikke er meg selv når jeg sprayer og står på, og han forsår hvorfor jeg vil gi meg etter tre runder.. men jeg må også huske på at 75% lykkes innen tre forsøk, for bare satse på at vi er blant de. Fryseforsøket et jo bare bonus. Håper virkelig at eggene tåler opptining.. mannen min var ikke med meg på ultralyd nei. Det tok så kort tid, og han trengte ikke være med. Men jeg ringte han selvfølgelig rett etter på, og fortalte resultatet. Heldigvis så var det bare gode resultat å fortelle da. Jeg oppbevarte gonal-f i kjøleskap mesteparten av tiden, men det var fordi det var så varmt i oslo på den tiden. Jeg tok den ut av kjøleskapet når jeg gikk å la meg, for det var litt ubehagelig å sprøyte inn kald væske, det var mye bedre når den var litt mer i romtemp. Men faren for at det skal bli over 25 grader nå er ikke stor, så nå spiller det vel ingen rolle hvor du oppbevarer den. Så lenge du skal bruke den i løpet av 28 dager (tror det er det) så kan den oppbevares i romtemp.. Men om du blir mer usikker, så ring Kari Mette. Jeg ringer henne til en stadighet, og det er godt å prate med henne. Hun har som regel et godt svar på alt hun Pratet med henne senest i dag jeg, for jeg lurte på om vi ikke kunne få regningen for fryseforsøket med en gang. Greit å få det unnagjort med en gang, slik at vi ikke trenger å tenke på det.. Nei, denne dagen her er heller ikke på min side. Sliter så mye med de onde tankene mine for tiden. Mannen er heldigvis optimistisk og sier "selvfølgelig skal vi klare det, gi meg en god grunn til at vi ikke skal klare det", og jeg har egentlig ingen god grunn, så jeg håper han har rett. Det er i allefall godt at han er positiv, for det hjelper jo på mitt humør også.. Også er han så innmari god til å trøste Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6275870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 13. september 2006 Forfatter #108 Del Skrevet 13. september 2006 dytter denne litt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6302739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 14. september 2006 #109 Del Skrevet 14. september 2006 Hallo! Hvordan går det vennen? Noe nytt å fortelle? Jeg har begynt å stikke i dag. Synes det gikk helt greit å stikke, men jeg er veldig spent på hvordan jeg skal reagere på det- om jeg får noen bivirkninger. Det eneste jeg kjenner i dag er at jeg liksom er litt øm i magen og ryggen. Kjenner at jeg er glad for at jeg er igang nå selv om ALT dreier seg om dette nå. Tenker på det dag og natt..... Har så lyst at dette skal gå vår veg! Har vært ekstremt travelt på jobb for tida så gleder meg på helg nå. Vi har så mange korridorpasienter for tida og det er slitsomt og så er det veldig mange syke for tida. Håper virkelig at jeg og mannen min holder oss friske nå. Hvordan går det med deg forrresten? Har du blitt frisk igjen? Forferdelig færlt å ha omgangssyken... Hva skal du helga da? Vi har egentlig ikke så mye planer og det plager meg fakrisk litt.... Er så ekstremt rastløs for tida og liker å ha masse planer og at det skjer noe!! Har sikkert godt av å slappe av litt også da... Ha det bra så lenge vennen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6321372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 15. september 2006 Forfatter #110 Del Skrevet 15. september 2006 hei. jeg har ikke vært så mye på bim i det siste, synes det var så mye negativitet her, og det orker jeg ikke å lese. Virker som alt er bedre nå, derfor er jeg her igjen Har meldt meg inn i fub også, og skriver en god del der.. Ønsker deg hjertlig velkommen der, det er et kjempefint forum, faktisk bedre enn bim Men jeg stortrives her også, i allefall når DU er her. Du er stikker du nå ja, fint å lese at det går bra. Hvor lenge skal du stikke?? Spennende nå da, ikke lenge til du er i gang med ruging.. :) VIl dere sette inn ett eller to egg?? Det kommer til å gå deres vei, jeg er så sikker på det, du aner ikke..Har en følelse at det klaffer nå!!! VI har bestemt oss for å adoptere fra Etiopia om vi ikke lykkes med prøverør før mai 2007.. Så jeg håper VIRKELIG at det skal gå snart. Uansett utfall, så vil vi adoptere da Snakket om dette ei stund nå.. Har heldigvis manga planer i helgen. Er enig med deg, når man ikke har planer, så blir ofte helgen preget av mange tanker som man helst ville vært foruten.. Jeg skal til ei venninne og drikke vin i morgen. Jeg og min kjære, og hennes kjæreste. Blir koselig jeg er frisk og rask nå forresten HÅPER AT DU HAR DET BRA VENNEN MIN Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6329468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 17. september 2006 #111 Del Skrevet 17. september 2006 Hallo snuppa? Hatt en fin helg? Sikkert litt deilig å drikke litt vin og skavle litt med venner. Kan hjelpe litt på humøret det. Jeg har hatt en avslappende helg. Stikkingen går fortsatt fint. Merker ikke så veldig mye til det bortsett fra at jeg er veldig øm i magen til tider, spesielt på sidene. Kjenner det godt når jeg skal sove for da er det litt vondt å ligge på sida. Merket du det når du gikk på sprøytene? Kanskje det er eggstokkene jeg kjenner?? Kjenner jeg gruer meg til ultralyden i morra. Er så redd jeg skal få noen dårlige beskjeder. Blir lett for at jeg tenker litt slik når jeg skal til gynekologen for der har jeg fått så mange dårlige beskjeder. Jeg gleder meg jo også da for jeg føler vi har kommet langt når jeg har vært på ultralyd. Tenk om bare en uke så drar vi til Tr. heim hvis alt går etter planen!! Ååååå... det er så spennende! Det er vel bare rundt en måned til dere skal sette inn egg igjen også nå. Denne gangen skal det gå bra!! Jeg må bare si det igjen at jeg leser så mange steder at alderen til kvinnen har så mye å si for at dette skal gå bra. Og da kommer det til å lykkes for oss to Gøril. Spennende når dere skal sette inn to egg da.... Vi kommer nok bare til å sette inn ett egg nå og så blir det kanskje to hvis vi skal gjennom fryseforsøk. Krysss fingrene for meg i morgen da.... Skal dit halv ni... Trenger noen gode tanker da.... Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6345661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 18. september 2006 Forfatter #112 Del Skrevet 18. september 2006 jeg kryssa alt som krysses kan. Hvordan gikk det i dag?????? jeg har papirene mine fra min første ul, kanskje vi kan sammeligne?? Klarer ikke skrive mer nå, er sååå spent på dine vegne vettu. KLEMMER Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6361181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 19. september 2006 #113 Del Skrevet 19. september 2006 Hei på deg!! Jeg har ikke fått skrevet før nå for jobba til over elleve på kvelden i går. Ultralyden gikk heldigvis kjempe bra!! Fy søren jeg var så nervøs jeg... var liksom sikker på at gyn skulle si at " her er det dessverre ingen egg..." Men slik gikk det heldigvis ikke... Han fant 8 folikler på ene siden og 7 på andre. De største var på 11 mm. Jeg fikk ikke en slik oversikt som du fikk, men Medicus sa det var vedlig bra og at jeg bare skal fortsette me samme dose og så har jeg begynt på orgalutran i dag... Skal på neste ultralyd på fredag. Da blir det jo bestemt når vi skal inn til Tr. Heim, men Medicus trodde det kom til utvikle seg helt fint slik at vi skal til egguttak mandag eller tirsdag i neste uke. Hurra!! Blir spennende på fredag da.... Jeg ble så stressa da jeg ringte Medicus i går. Jeg spurte jo selvfølgelig etter Kari Mette som jeg alltid gjør, men så fikk jeg beskjed om at hun har ferie denne uka. Jeg ble helt fortvila jeg, for det er liksom hun som har fulgt oss opp hele vegen og vet alt om oss..... Typisk meg så ble jeg sikker på at ingen andre ville vite videre plan for oss ( litt negativ skjønner du...) Men heldigvis fikk jeg snakke med verdens koseligste dame, tror hun het Line... Hun var så snill og god å prate med og jeg fikk spurt om alt jeg lurte på videre.... Jeg er forresten hjemme fra jobb i dag jeg... Jeg har egentlig ikke hatt mye bivirkninger av sprøytene, men har kjent det mer og mer på kroppen de to siste dagene. Er liksom litt støl i kroppen og mere sliten. Jeg var som sagt på seinvakt i går og der gikk det selvfølgelig i hundre. Ble altså så sliten og hadde så hodepine når jeg kom hjem. Når klokka ringte i dag tidlig så var jeg fortsatt helt "dau" i kroppen og hodet var ikke godt. Får kjempe dårlig samvittighet når jeg er hjemme fra jobb, men man må jo bare tenke litt på seg selv i denne perioden. Så i dag har jeg sovet lenge og rett og slett slappet av. Det har vært godt... Hvordan går det med deg da vennen? Hvordan er det på jobb? Snakket noe mer med hun utrolig kjipe dama på jobben din? Leser at dere har bestemt dere for å starte adopsjonsprosessen i mai neste år. Det er fint å ha noen sånne mål for da vet man at barnet iallfall ikke er kjempe langt unna. Vi har også snakket litt om det at hvis det ikke skjer noe innen et år. Men jeg vil bare si at jeg tror både du og jeg blir gravide før den tid. Greit at vi har hatt mye uflaks hittil, men jeg bare tror at det går til slutt. Egentlig så tilsier alt vi skal det.... Uansett så blir vi iallefall mødre til slutt. Og DET er en deilig tanke!! Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6373049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 19. september 2006 Forfatter #114 Del Skrevet 19. september 2006 Hei snuppa. Så fint å lese et så positivt innlegg fra deg Godt å høre at alt står bra til, og at det er bra med eggproduskjon Lurer litt på hva orgalutran er?? har jeg aldri hørt om jeg.. Hva gjør den? Jeg visste faktisk at Kari Mette var på ferie jeg, for hun sa sist jeg pratet med henne på tlf "nå reiser jeg til Italia i noen uker, vi snakkes når du skal ha innsetting", så regner med hun skal ha ferie i ganske mange uker.. Men Line, er verdens hyggeligste. Og jeg synes hun er like god, om ikke bedre å prate med. Hun var sammen med meg under hele perioden vi var på Medicus, og jeg ble veldig glad over å få være sammen med ei sånn jente. Hun var positiv, men ærlig, snill, hyggelig, og hadde masse av humor. Jeg liker Line kjempegodt. Har lagt min lille elsk på Ingeborg som er bioingeniør, og befrukter eggene. Hun var veldig koselig. Men har ikke møtt en person som har vært ufin da. alle er jo så skjønne Det er nok lurt å ta noen dager fri av og til, og særlig viktig er det i denne perioden. Tror ikke kroppen har godt av å stresse rundt. Har vært en del diskusjon ang stress her inne, men det er ingen som blir enige.. Tror det er en del sinte på meg der, jeg vet ikke. men jeg mener nå det jeg mener, og ingen kan si at min opplevelse er feil. Dessuten så sa de på Medicus om jeg hadde en veldig stressende jobb, så var det greit å ta sykmelding. Da synes jeg at det er rart om stress ikke betyr noe.. Når jeg stresser så merker jeg det godt på kroppen min.. Er nok mange som ikke kjenner noe, men JEG gjør det, og det er ikke feil i mine øyne.. Nei, nok om det.. Ellers så går det greit med meg, venter på mensen, oghåper virkelig den har tenkt å komme i tide. Er ikke så lenge til den kommer nå.. venter den 27 sept.. Rekker vel akkurat å teste positivt du, før jeg setter inn mine fryseegg?? Hun teite dama er ennå på ferie, og jeg håper hun holder seg der noen år til.. hehe Men det er godt å slippe å se henne hver dag kjenner jeg. Sliter nok som det er på jobb.. Masse barn som er svææært utagerende og voldsomme, så bruker all min energi på de.. Men er helt skutt når jeg kommer hjem. da er det bare å lade opp batteriene og være klar til morgendagen.. Nå må jeg begynne å gjøre noe fornuftig her i huset. kanskje på tide med en ny skravletråd?? denne er jo såååå lang som vi skravler :) KLEM Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6373396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 21. september 2006 #115 Del Skrevet 21. september 2006 Hei! Ja da sitter jeg her og føler jeg har en ballong på hver side. Jeg føler meg rett og slett skikkelig hoven i eggstokkene. Er helt stiv i kroppen og det er vondt å ligge på sidene og når jeg bøyer meg ned.... Kjenner virkelig at jeg driver å produsere egg nå. Blir så spennende på ultralyden i morra så jeg er helt sjelven... Håper virkelig at alt ser bra ut. Er fortsatt redd for at de skal finne noe som ikke er bra, men det er vel kanskje ikke så stor sjanse for det nå. Håper iallefall ikke det. Blir veldig spennende når Medicus vil ha oss inn. Sannsynligvis blir det mandag eller tirsdag. Håper det blir mandag. Nå vil jeg ikke vente en dag ekstra. MEN det viktligste nå er at alt der bra ut og at vi får vårt forsøk... Ja du venter jo snart mensen du og nå. Det blir vel i neste uke en gang... Så bra at dere snart er igang igjen også. Jeg liker liksom at vi ligger sånn ca likt i løypa. Vi to skal jo følge hverandre gjennom alt dette....Ååååå jeg er er så glad for at du er ved min side både når det går opp og ned. DET er en kjempe god trygghet!! Jammen er det mange som har testet positivt her inne nå. Blir så oppløftet når jeg leser det. Det er liksom beviset for at det virkelig funker!! Kryss fingrene for meg nok en gang i morra da.... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6403110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 22. september 2006 #116 Del Skrevet 22. september 2006 Da er det bestemt at vi skal til egguttak på tirsdag!! Hurra!! Eggposene mine hadde litt ulik størrelse og det var endel som var på 14 mm som må modnes litt mer så jeg må bruke gonal-f et par dager ekstra. Hvordan var dine eggposer på din siste ultralyd før egguttak? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6414945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 22. september 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 22. september 2006 Hei kjære. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra aker brygge, hvor jeg har fått trent lattermusklene mine på Latter. (stand-up) Veeeeldig morsomt. Ojoj, tirsdag er den store dagen. Jeg skal tenke masse på deg, og krysse fingre og tær. Mine eggposer husker jeg ikke hlet i farten hvordan var, jeg har lagt ut et innlegg på det før, men det er sikkert langt bak i rekken nå.. Mener jeg hadde en del på 18, 19 og 20.... Jeg hadde i allefall ut ti egg ved egguttak.. og det er vel det som betyr noe, hva som skjer da.. Håper du får ut mange modne fine egg, som lett lar seg befrukte.. Ikke la mannen din ha utløsning før tirsdag nå!!!!! Skal snart legge meg nå, vi snakkes senere. STOR KLEM Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6416718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 22. september 2006 #118 Del Skrevet 22. september 2006 Bare ett kort spørsmål: Hvorfor kan ikke mannen min ha utløsning før tirsdag? Jeg har bare hørt at han ikke skal ha utløsning 2 døgn på forhånd. Hvor mange dager gikk det fra sist sædutdømming til egguthenting for mannen din? Ja, ja her deler vi alt.... Fniiis... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6416978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 22. september 2006 Forfatter #119 Del Skrevet 22. september 2006 jeg svarerjeg vettu. kari mette sa det var best og spare i 5 dager. ikke mer enn det da, men da ville sæden være optimal.. vi hadde 4 dager vi.. fnis. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6417027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 22. september 2006 Forfatter #120 Del Skrevet 22. september 2006 det spørs jo selvfølgeli hvor lenge siden han hadde utløsning også, det tenkte jeg ikke på.. men la oss si at i går eller i dag, er siste dag før tirs da?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6417094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 22. september 2006 #121 Del Skrevet 22. september 2006 Så rart, til meg sa Kari Mette at det var optimalt med 2 - 5 dager... Ja, ja det er kanskje ikke SÅ nøye... Uff jeg blir så opptatt av at alt skal være helt perfekt jeg.. Er så redd for å gjøre noe " feil".... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6417108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 22. september 2006 Forfatter #122 Del Skrevet 22. september 2006 det blir vel nesten det samme sikkert da.. Det er nok optimalt skal su se. Ikke bekymre deg vennen, dette går veien!!! Tenke at det er ikke så lenge til tirsdag nå... Derfor jeg skrev det. Var ikke meningen å tro at dere gjør noe feil det er jeg sikker på at dere IKKE gjør !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6417226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minni`79 og gogutten Skrevet 22. september 2006 #123 Del Skrevet 22. september 2006 Skjønner at du ikke mente at vi gjorde noe feil altså... Jeg synes det er kjempe fint at du gir råd jeg. Det er så godt for meg at jeg kan snakke med deg om slike ting her. Du har jo vært gjennom alt dette før meg og jeg er så glad for at du deler dine erfaringer og råd du har fått av Medicus... Takk for at du er her for meg... God natt go`jenta... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6417312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 22. september 2006 Forfatter #124 Del Skrevet 22. september 2006 god natt min gode gode venn!! Sov så indelig godt, jeg ligger å krysser fingre og tær jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6417625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gøril og Jesper :) Skrevet 24. september 2006 Forfatter #125 Del Skrevet 24. september 2006 Når blir det uttak??? spent spent spent spent... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5123823-minni79-og-g%C3%B8ril-sin-skravletr%C3%A5d-nr-2/page/5/#findComment-6429943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå