Gå til innhold

minni`79 og gøril sin skravletråd nr 2 :)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er så spent på hvordan det gikk med deg på ultralyd i dag. Kunne de se noe om hvor mange egg det var der nå? Håper iallfall at alt stod bra til. Er det neste uke dere skal inn til Trondheim? Åååå det er så spennende...

Det begynner jo å nærme seg for oss også nå. Nesten akkurat en måned. Fikk mensen i går. Fikk den 3 dager for tidlig så jeg synes det var litt rart, men er vel ikke helt stabil etter aborten. Kjenner at jeg begynner å bli veldig nervøs nå når det begynner å nærme seg. Gruer meg mye mer nå enn jeg gjorde i mai, men det er vel pga. det vonde jeg opplevde. Når jeg begynner da er du allerede gravid. Det SKAL du være...

Nå skal jeg slappe av litt etter å ha vært på jobb og så skal jeg på trening. I kveld skal jeg se friidrett på tv. Gleder meg veldig til det. Er en ivrig friidrettfan da jeg har drevet med friidrett selv...

Klem

Fortsetter under...

hei. Så ikke dette innlegegt før nå jeg.. Så nå skal jeg svare.. :)

Det gikk fint på ultralyd, men gyn og klinikken var litt uenige.. Og det liker jeg ikke. Gyn mente at jeg skulle på uttak tidligere fordi det så sånn ut, mens Medicus mente jeg skulle vente til den datoen vi hadde blitt enige om. Alt var fint sa de.. men jeg tenker litt på det gyn sa, siden hun jobber ganske ofte med slike ting, så begynner jo hun å se litt av hvert hun også..

Hun mente jeg skulle på ultralyd før fredag, og hun til og med ringte meg på kvelden for og dobbeltsjekke.. Så jeg ble litt nervøs.. Jeg spurte ikke hvor mange egg det var, men jeg kan skrive det hun sa (fikk det på et ark)

Vag.ul : E: 8mm. Hø.ov: 2 follikler: 13mm. 1 folikkel :12 mm + 5 folliklier mellom 8-1+ mm.

Ve.ov: 2 follikler : 23 mm, 2 follikler : 12 mm + 7 små: 5-8 mm.

Skjønner du noe ut av dette? Jeg skjønner bare venstre ovarie og høyre ovarie jeg.. Må kanskje spørre hva dette betyr?

Men ellers går det bra med meg.. Litt smådeppa av en helt teit ting i dag, nesten flaut å si det, men klipte meg i dag, og ble ikke fornøyd. Ikke det at hår betyr så mye opp i alt dette, men jeg ble litt deppa allikvel jeg.. Huff.. Jeg bør nesten ikke innrømme det..

Friidrett er morsomt, drev litt med det selv da jeg var yngre. Men det var lenge siden!! Jeg har vel dedikert kroppen min til håndball jeg. Men nå har jeg ikke kastet ball på 2 år, og det er et stort savn..

Hei! Var så spent på hvordan det gikk med deg i går. Det hørtes jo vedlig lovende ut. Skjønner at du ble litt usikker når de ikke var enige, men Medicus har nok peiling på hva dem driver med. Vi må jo bare stole på dem. Skjønte ikke så mye av det du skreiv, men tror kanskje at folikler er forstadier til egg, men er ikke sikker altså... Det viktigste er jo at du fikk vite at alt så bra ut!! Dere er jo virkelig i gang dere nå og jeg har veldig troa på at dere skal lykkes!!

Med oss går det litt opp og ned. Av og til er jeg liksom sikker på at vi skal lykkes, men av og til ser jeg liksom mørkt på det hele! Det er vel vanlig at psyken kan varierer litt. Jeg håper iallefall sååå sterkt at dette skal gå bra både for oss og for dere!

Håper du har vendt deg litt til din nye hårsveis. Håper du blir litt mere fornøyd etterhvert!!

Klemmer

Hallooo!

Uff så du glemte sprayen i dag du da stakkar... Bra at du ringte Medicus og spurte da. Kan tenke med at du ble rimelig stressa når de sa at du måtte reise rett hjem og ta sprayen. Ja, ja... det gikk jo helt sikkert bra! Hvilken dag skal dere til Tr. Heim da? Det er vel rett rundt hjørnet det nå?

Som du kanskje har sett, har jeg også snakket med Medicus i dag. Jeg får jo mensen om ca en måned. Da var jeg selvfølgelig så uheldig at den uka som hadde blitt uttak for meg, så er legen borte. Kari Mette ville derfor sette meg på p-piller slik at jeg fikk mensen en uke etter og derfor kunne komme til uttak en uke etter, altså i uke 39. Kjenner at jeg ikke liker helt at kroppen skal reguleres enda mer i forhold til hormoner, men Kari Mette sa det ikke var noe farlig og at det til og med for noen( spesielt de me PCOS) kunne virke positivt! Tok ikke du også p-piller en periode før du begynte med sprayen? Gikk det greit synes du?

Har så rar følelse i kroppen nå. Er deilig å ha fått time til forsøk og det er godt å tenke at vi snart er i gang, men samtidig så er jeg så lei meg for at vi må gjennom alt dette og så er jeg så redd for at det ikke skal lykkes. Men det SKAL det og vi to Gøril skal bli verdens beste mødre!!

Glad i deg!!

selvfølgelig skal vi bli verdens beste mødre, det er det ikke tvil om!! :)

Ja, jeg var rimelig hovedstressa da jeg fikk den beskjeden.. Men jeg håper virkelig at det har gått bra. Finner ikke ut av det før ul på fre. Skal skrive til deg da, for det er da jeg vet ekstakt hvilke dato ting skjer på. Det er uholdbart spennende.. Huff.. Det må ha gått bra. Kari Mette (prater med henne nesten hver dag jeg.. hehe.. Hun sier bare Hei Gøril, så er det oss igjen og ler.. Og da ler jeg også.. Her har du jenta som må få med seg alt)

sa at det gikk bra, siden det gikk bare 2 timer over.

Men nå vet du det, IKKE GLEM Å SPRAYE!!! :)

Jeg skulle egentlig gå på p-piller, men det ble istedet at jeg sprayet litt ekstra.. Det var i grunnen fin, for jeg er litt skeptisk til å gå på pillen. Det er fordi sist jeg gjorde det, så tok det litt tid før mensen dukka opp igjen..

Men jeg la inn et innlegg om det, og fikk til svar at det var veldig mange som brukte pillen, og det var heeelt normalt. Så du trenger nok ikke bekymre deg vennen. De vet hva de snakker om, men jeg skjønner deg. Det er ikke så greit å få alle disse hormonene i kroppen.

Min kjære kaller meg hormonella-cruella noen ganger.. Jeg har litt tendens til å bli sint over ting som man ikke bør bli sint over.. Men han skjønner jo at det er hormoner, håper snart det gir seg.

I natt sov jeg. Lykke. Hele natten. Måtte bare på do en gang, men sov resten. Til og med med dyne... Så hetetoktene har gitt seg litt. Merker de sjeldent nå. Kanskje et par ganger om dagen.

Du skal ikke spraye du??

Nå er du i gang du også. Det er ikke lenge til uke 39.. Uff så spennende. Jeg skal følge med deg som en hauk. Med forhåpentligvis en fin spire i magen min :) :) :)

Kari Mette sa forresten at eggene mine på ul sist var helt perfekte, og at dette kommer til å gå veien vettu. jeg vet at det er alt for tidlig å si, for de ser jo ikke hvordan eggene ser ut, og om de vil befrukte seg er jo en helt annen sak.. Men det hjalp veldig at hun sa det.

Ble så glad at jeg kjøpte meg en munkholm til middagen i dag... Hehe..

Ble forresten stukket av en veps i dag, det gjorde innmari vondt.. Visste ikke at det var så smertefullt.. Det er et par timer siden nå, men det svir skikkelig ennå. Tok meg en allergitablett, får håpe at det hjelper litt. Ble litt hoven.

Vi prates snart.

GLAD I DEG OGSÅ :)

Annonse

Så kjempe spennende Gøril!!! Gratulerer med så fine egg!! Jeg ble så glad jeg nå. Reiser dere oppover til Tr. Heim i morra? Skal dere på Medicus i morra før dere skal inn til uttak eller skal dere møte rett dit på mandag?

Jeg er så spent på deres vegne nå altså og krysser alle mine ti fingre. Du må fortelle meg alt om skjer, men du har kanskje ikke tilgang til internett mens du er Tr. Heim?

Jeg har nå begynt på p-piller jeg nå da. Det føles veldig naturstridig å ta det, men jeg må vel se på det som medisin og ikke som prevansjon.

Maaaaaaaaaase lykke til på mandag vennen. Jeg skal tenke masse på deg og sende deg masse lykkeønskninger. DETTE SKAL GÅ BRA!!!

Tusen klemmer fra meg

vi er faktisk i tr.heim nå, eller i nærheten i allefall.. (hjemme hos mamma og pappa).

Skal til Medicus på mandag klokken 07.30.. Skal da få medisiner og min kjære skal gjøre sin jobb.. Skal ikke treffe de før.

I dag skal jeg sette eggløsningssprøyta, skal få min søster til å gjøre det (den så litt skummel ut.. ), og hun er snart ferdigutdannetg sykepleier, så hun kan dette :)

Rart å begynne på p-piller ja, men du får tenke at det er for et godt formål.

Jeg skal fortelle deg alt jeg vettu vennen. Har internett her hjemme,så kan skrive litt hver dag :)

Er så spent, så jeg klarer ikke skrive noe stort i dag.. dessverre.. Tenker bare på hva som skal skje, og hva kan gå galt?? Evig optimist, jeg.. NOT... Hehe

Hei Gøril!

Sniker meg inn her for å ønske deg lykke til i morgen. :o) Håper så inderlig du snart sitter med en liten spire i magen. Du også minnie79!

Følger med på tråden deres jeg. ;o)

Skal tenke masse på deg i morgen 7.30, da sitter jeg på jobb igjen etter 4 ukers ferie.

Når skal egget eller eggene settes inn igjen da?

Lykke til vennen, skal krysse fingrene for at alt går bra.

Masse klemmer fra meg

Må bare ønske deg masse lykke til i morgen. Tenker masse på deg....

Vi har ett års bryllupsdag i dag så vi har vært ute og spist en bedre middag nå. Det har vært et annerledes og tøffere år enn vi hadde forestilt oss, men nå skal det bare gå oppover...

Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg i morra...

Mange gode klemmer

hei på deg vennen, og hei til deg MaybeME. Koselig å høre fra deg. Og det er veldig koselig å lese innlegg fra deg her, bare fortsett med det :)

svarte deg vel på msn ang spm MaybeMe, viss ikke må du spørre igjen, så skal jeg svare her :)

GRATULERER MEF BRYLLUPSDAGEN :) HÅPER DERE HADDE EN ROMANTISK OG FIN DAG :)

Kan bare gå oppover nå, det er helt sikkert!! For dere begge to, det er garantert! Jeg lover...

Jeg er så spent på morgendagen. Klarer ikke tenke på annet.. Men det er vel ikke så rart..

Takk for at dere tenker på meg, det varmer!

klemmer fra en nervøs og bekymret (men også litt glad)

det gikk griet. Men det var vondt da..

de måtte stikke hull på urinblæren min, ennå jeg hadde vært på do like før.

Jeg fikk 3 paracet, en valium og en jeg ikke husker navnet på da jeg kom. etter en halvtime fikk jeg flytende rohypnol (eller noe som ligner rohypnol).

Kjente ingenting av medisinene.

Ble vasket, og fikk lokalbedøvelse. Det gikk greit. Men jeg kjente det når de stakk, og særlig når legen stakk gjennom urinblæren. Det var ganske vondt.og det ble en del au-au.. Glad for at min kjære satt like ved, det var godt å tviholde på handen hans.

Fikk ut 10 egg, og de sa jeg skulle være godt fornøyd med det!

Kvaliteten på prøven til mannen min var overraskende bra sa de, og vi jublet over det. Fikk se svømmerne på skjermen. og de var raske de som var der.. De svømte målrettet i et raskt tempo. og det er jo kjempemessig!

De tok godt vare på oss der, og etter vi var ferdige fikk vi kaffe og kaker :). Det var godt for min fastende mage.. Jeg er så glad i å spise frokost jeg, så det var rart å ikke spise noe på en del timer..

nå er jeg spent på tlf i morgen om befrukning og kvalitet på eggene..

HURRA; HURRA!!!

nå ble jeg glad når jeg hørte at alt hadde gått så fint med deg. Har tenkt på deg i hele dag og kjent at jeg har vært litt nervøs... Det hørtes jo helt perfekt ut med 10 egg og at mannen din sin prøve til og med var bedre enn forventet. Hva var det som var bedre da? Antallet eller kvaliteten?

Blir spennende i morgen også da, men det blir nok gode beskjeder da også. Gullegget ditt er der helt sikkert. Dere skal bare sette inn ett egg eller? Tenk at du snart er ruger da!!! Nå er du nærmere målet enn du noen gang har vært. Du er heldig som har kommet så langt og at alt har gått så finr hittil.

Jeg var hos gyn i dag jeg også. Skulle dit for å se at alt var fint etter aborten før vi starter med forsøket vårt. Alt var helt fint og det var veldig godt å høre. Han trodde helt sikkert at aborten ikke hadde noe med mannen min dårlig sædkvalitet å gjøre og det vare deilig å høre.

Vi to Gøril er ferdig med alle de dårlige nyhetene. Nå venter vi bare på de gode....

Lykke til i morgen....

Annonse

De ringte fra klinikken nå. Og jeg var så nervøs at jeg nesten ikke klarte å ta tlf. Snakk om skjelving...

Hun sa at av de 10 eggene som ble tatt ut i går så måtte de kaste to av de, de var ikke modne.

ett egg ville ikke la seg befrukte av de gjenværende 8.

Men 7 VILLE BEFRUKTE SEG :)

JEG ER SÅ GLAD SÅ GLAD :)

Gullegget må vel være blant de nå?

Da blir det innsetting i morgen, og jeg gleder meg. Nå skal jeg feire med en iskaffe :) (kan vel ikke feire med noe annet)

Det som var med sædkvaliteten til mannen min var at de svømmerne som var der (det var ikke mange) var veldig raske og bra. Kvaliteten av de som var der var visst perfekt. Og eggene mine ville la seg befrukte, det er jeg glad for.

Nå skal vi til Medicus for å få pratet litt med de, og jeg skal få progesteronsprøyte (au au). Fikk en i går også, og det er vondt på rompa ennå.

Vi prates kanskje senere i dag vi?

Ha en fortryllende dag vennen.

KLEM

Nå gråter jeg en liten skvett jeg..... Ble bare så utrolig glad på deres vegne!! Du fortjener bare alle de gode nyhetene du kan få og dette går bare rette vegen. Det er jeg sikker på!! I morgen bærer du på det flotteste og beste egget!! Skal du sette inn ett egg?

Skulle ønske jeg hadde kommet så langt som deg jeg også. Kjenner at dagene fram til jeg skal begynne med medisiner, bare snegler seg avgårde... Jeg har lyst til å starte NÅ!!! Det har liksom blitt sånn etter jeg har fått en bestemt dato. Jeg har liksom hele tiden vært innstilt på at vi ikke skulle inn før i september, men akkurat nå så synes jeg bare det er en heeeel evighet til.... Kjenner at det er bare forsøket som gjelder nå og da vil jeg bare at dagene skal fly avgårde.

Hva sa de på Medicus i dag da? Jeg er nysgjerrig på alt de sier...

Er iallfall så glad på deres vegne nå!! Nyt dagen og hverandre!!

Jeg skal på seinvakt i kveld, men skrur helt sikkert på datan en liten tur både før og etter jobb...

Klemmer

du må bare trøste deg med at det ikke er lenge til september. Kommer til å gå kjempefort. Syntes det var lenge til vi måtte inn første gang jeg også, men tiden flyr, og nå er vi skikkelig i gang. Det blir din tid før du aner det

I dag på Medicus (de er såååå snille der, bare gled deg. Verdens mest koselige mennesker) fikk jeg først tatt den sprøyta. Den er ikke god altså. Rompa mi blir øm og vond. hehe..

Så fikk jeg spørsmål hvor mange egg jeg ville sette inn, og det var ikke tvil. Vi vil ha ett. Det skal gå bra nå, og vi starter med en unge om gangen, ikke sant?

Håper å få noen på frys da, og de sa at det var ganske sikkert at det ble det. Også var de veldig optimister der da. men de ville ikke gi oss for store forhåpninger, for det hadde vært så trist om eggene som hadde blitt befruktet gjorde noe rart i natt, også hadde de sagt at det skulle gå bra. Men de sa at de ville bli sjokkert om det ikke var noen egg å sette inn.. Så nå er vi veldig spente til i morgen.

Hadde lyst til å ringe deg med en gang jeg fikk beskjeden i morges, men så kom jeg plutselig på at jeg ikke hadde nr ditt. hehe..

De er i allefall superpositive på Medicus og sier at det ser kjempebra ut, og at det ikke kunne ha blitt bedre. Så langt i allefall. Får bare håpe at eggene deler seg som de skal, og at gullegget er der :)

Nå skal jeg prøve å slappe av og lese litt blad. Tiden går så saaaakte synes jeg..

Glad i deg vennen min

Hei.

Nå har jeg akkurat pratet med de på klinikken og har igjen gode nyheter.

Vi har fått 4 egg på frys, og det er jo helt sinnssykt bra!! Og ett superegg som de skal sette inn i dag, klokken 13.00.

Nå er jeg lettet, for nå vet jeg i allefall at det ikke er noe galt med eggene mine, og at de lar seg befrukte.

Å få noen på frys var også bare en bonus i følge Medicus, og få hele 4 egg på frys er vi så fornøyde med. (de stiller jo visse krav for å få de på frys, de må være av veldig god kvalitet sa de).

Så jeg føler vi har hatt god utelling av denne prosessen.

Av 10 egg ble 7 befruktet. Og av 7 egg ble 5 kjempefine embryo. De to andre befruktede eggene var av dårlig kvalitet, og derfor ville de ikke bruke de.

Men er så fornøyd. Dette er helt supert!! Har ikke sovet i hele natt, for har vært så spent om eggene delte seg, og om det ble innsetting. Jeg tenker alltid det verste, så når jeg får sllike beskjeder er det som julaften for min del.. Og tro meg, jeg er glad i jul :) :)

Hvordan går det med deg vennen? Jeg er så glad for at du følger meg på denne veien, og jeg er så glad for at dette forumet finnes. Det har hjulpet meg masse.. Og særlig du!!!!

Prates snart da.

Nå får vi bare håpe at egget klorer seg fast med nebb og klør (ehh.. det har vel kanskje ikke nebb og sånn men.. det hadde vært moro)

klem

Tenk at nå er du ruger kjære deg! Gratulere såååå mye!! Jeg er så glad på dine vegne at alt har gått så fint og at dere til og med fikk egg på frys. Du har jo supre egg!! Har bare vært så spent disse dagene på dine vegne. Har liksom tenkt at nå gjør Gøril det og nå får Gøril beskjed om det....

Er iallefalll supert at du endelig har blitt ruger og tenk om bare to uker så kan du få beskjed om at du er gravid!!! Håpe. håpe.... Det var så rart at du sa at du tenkte at du ville ringe meg etter uttaket, for det har jeg tenkt mange ganger nå også. Tenkt ofte at nå må jeg sende melding eller ringe Gøril for å høre hvordan det har gått.. Vi må treffes en gang og prate ut om alt vi har vært gjennom..

leste at du hadde litt brun utflod. Dette er sikkert ikke så unormalt når man tenker på hva du har vært gjennom siste dagene. Men er du i tvil så ring Medicus så blir du sikkert betrygget. Er du fortsatt hos foredrene dine eller er dere tilbake i Oslo?

Prøv å nyyyt dagene som ruger, selv om det sikkert er kjempe vanskelig å slappe av. Hvem fikk du forresten sykemelding av? Fastlegen?

Klemmer

takk takk. Nå er jeg ruger ja, ei skikkelig høne.. Hehe..

Jeg er så glad for at jeg har fått fire egg på frys. Da tenker jeg litt sånn "skulle det gå galt nå, så har jeg mange barn i fryseren" =)

men, det skal selvfølgelig ikke gå galt, det skal jo ligge en liten spire som skal bli til en baby i magen nå!! HELT SIKKERT!!

Jeg fikk min kjære til å ringe Medicus i dag, ang de blødningene, og det var ikke farlig viss det bare var brunt. Skulle allikvel ringe viss det fortsatt å blø.. Har ikke sett noe til det i dag, så håper det er over..

Begynte med crinone i dag, litt ekkelt.. Ikke vondt eller ubehagelig, men ekkelt når det renner ut. Kjennes som jeg har tissa på meg.. Håper den virker!!! og jeg håper jeg ikke får flere slike ekle blødninger!!

Sykmeldingen fikk jeg av Medicus. og jeg fikk selv bestemme lengden på den. Så jeg er sykmeldt fram til uke 35, da starter jeg på jobb. Vil ta det med ro i starten, og bare slappe av..

Men jeg må jo innrømme at jeg trodde det hele var over da jeg så at det hadde kommet blod.. Huff, dette kommer til å bli skumle og nervepirrende uker, og evt måndeder (som vi alle håper)

Klemmer fra meg på rugedag 2, 13 dager til test...

Hallo!

Så bra at du (eller mannen din da...) fikk prata med Medicus i dag ang det brune blodet. Når man får beskjed om at det kan være normalt så slapper man mere av. Så bra at det ikke har kommet noe mere.....

Jeg har måtte le litt de siste dagen for hele familien min er så spent på hvordan det går med deg. Jeg har jo selvfølgelig fortalt om deg og mamma sender meg melding hver dag og lurer på hvordan det går med deg og forsøket ditt.

Jeg synes fortsatt at dagene sneeegler seg avgårde... Skal begynne med medisiner om ca en måned og synes det er en evighet til. Det er egentlig litt teit å synes det nå når vi har venta så lenge. Men etter jeg fikk en bestemt dato å forholde meg til så har jeg blitt så utolmodig.... Tenker fortsatt litt på det med p-pillene, om det kan være ugunstig... Men teit å tenke slik også for de vet jo hva de driver med

Har så utrolig mange tanker.... Skulle gitt masse for å slippe å tenke på dette i noen timer. Det kværner rundt i hodet HELE tida!!

I morra er det bare 12 dager til den store testdagen. Ta godt vare på deg selv kjære vennen min..

Klemmer

nå er jeg litt irritert på Medicus. Huff, det gjelder crinone, progesterongel som jeg skal ta hver morgen. Ingen har fortalt meg at jeg skal være i aktivitet etter jeg tar gelen.. Jeg var sikker på at viss jeg lå helt stille, så villøe i allefall ikke gelen renne ut, og at jeg da var flink. Satte på vekkeklokken til 07.00. Tok gel og la meg igjen.. Og der lå jeg i flere timer.. Også i dag.. Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne har sagt det til meg, det er ikke akkurat noe problem å holde seg i aktivitet..

Er redd noe kan ha blitt ødelagt nå. Er jo de første dagene egget fester seg, og progesteronen skal jo hjelpe egget å feste seg.. Og jeg har gjort det feil.. FY F...

Jeg er lei meg nå, for jeg vet ikke om dette kan ha påvirket forsøket..

Ringer jo medicus hver dag om ett eller annet... Og jeg må vel ringe å spørre om dette å. Skulle ønske de kunne sagt i fra med en gang.

Jeg skal svare på det forrige innlegget ditt når optimismen igjen entrer min kropp.. Nå er jeg bare lei meg, skuffa og litt fortvila..

Jeg kommer til å bli helt knust om dette skulle ha ødelagt forsøket. Jeg har jo handlet i god tro..

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

sorry sytinga...

nå er jeg tilbake. Fikk pratet med Line på Medicus, og hun beklaget at de ikke hadde nevnt det før, men at det ikke hadde gått galt ennå. Jeg ble letta. Bekymrer meg så rask jeg, det er ganske slitsomt i grunn.. Mannen min synes også det er litt slitsomt å høre på mine bekymringer, for jeg har ikke gjort noe feil, men allikevel tror jeg det..

Jaja, skal prøve å være litt roligere fremover nå. Det er nok sunt for alle!

Så morsomt at du har fortalt om meg hjemme. Jeg har også sagt litt om deg, og de spør litt de også :) Dette er jo så spennende.

Jeg har litt småvondt i magen, men tror det er bare fordi jeg er så spent på utfallet. Jeg tenker på det hele tiden. 24 timer i døgnet. Drømmer om det også.

Jeg skal på kino i kveld. Sammen med min kjære, søsteren min og hennes kjæreste. Skal se den flykaprerfilmen. Husker ikke helt hva den het, men noe som United 93 (kan det være det). Håper den er bra! Da får jeg kanskje tankene på noe annet. Tiden går så sykt sakte når jeg tenker på det som ligger i magen min hele tiden..

Nå skal jeg kose litt med min kjære. Han sitter ute på verandaen og leser (jobber).

Stor klem.

Skjønner såååå godt at du blir stressa og redd for at du skal gjøre noe som kan ødelegge noe. Akkurat slik er jeg også!! Jeg tror jeg sjekker medisinene mine i kjøleskapet 10 ganger om dagen og ble rimelig stressa her en dag da kjøleskapdøra hadde stått åpen i noen timer.... Håper virkleig ikke at det hadde noen betydning??! Tenker på alt mulig rart som kan gå galt...Tror dete er normalt å bli litt sånn bekymra over alt for dette er jo så viktig for oss. Det med den geelen har helt sikkert godt greit....

Så heldig du er som skal på kino i kveld. Det hjelper faktisk å være på kinp for da får man kuttet ut tankene litt i et pat timer. Jeg skal jobbe tre nattevakter i helga jeg. Snufs.... Hater å jobbe på natta. Man blir så sliten på alle måter og det hjelper ikke akkurat på psyken slik det er nå.

Kooos deg på kino i morra og ha en herlig hele rugemor....

Klem

nå sitter jeg på dag 5 og venter og venter. Denne ventetiden er ikke morsom. Åhhh.. Lyst til å ta en test hver eneste dag jeg. Men skal holde meg det lengste..

Vi er nok like med den stressingen. Ikke bra for noen av oss. Medisinene din er nok helt fine skal du se :) Ikke lenge til september nå.

Vi så filmen som het United 93. Den var så bra. Spennende hele veien. Jeg ble skikkelig engasjert og glemte litt det vi holder på med. Deilig!!

Den anbefaler jeg deg å se. Handler om det som skjedde 9 september 2001. 9/11..

Om det flyet som ikke nådde målet sitt. Den var skikkelig realistisk, og det føltes som om det var akkurat slik det hadde skjedd.. Og at vi var midt oppi det. Ekkelt.. ja, den anbefaler jeg virkelig!!

Nå skal jeg ute og nye sola. Har vært ganske bra vær i tr.lag siden jeg kom hit. Prater med de i oslo, og de kan fortelle at det regner og regner.. Hehe.. Da er det godt å være i sola :)

Hvordan har det gått med jobbing i helga? Huff, det må være ganske fælt å jobbe nattevakt ja. Det er jeg glad jeg slipper. Man blir nok veldig sliten av det ka jeg tenke meg. Håper det gikk greit vennen. Det er sikkert lenge til neste gang du skal ha så mange nattevakter? Du har vel nattevakt i dag også da? Stakar..

Skal sende deg noen babyvibber.

Jeg tenker ofte (hele tiden) på babyen vår. Ser den for meg. OG nyter til og med øyeblikk der barnet slår seg helt vrang, i hodet mitt.. Jeg gleder meg til alt jeg. Til og med å ikke få sove om natta. Når barnet hyler og vræler. Jeg gleder meg til å ta del i alt det der!!

Vi prates snart. Lykke til på jobb i dag.

9 dager til test nå.. KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...