Gå til innhold

bekkenløsning her


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bekkenløsningen er kommet til meg nå.. Er i 27 uke, termin 29 aug...føles ut som om noen har presset meg i spagaten eller noe...halter litt i dag..Herregud syns dette er litt tidlig eller hva??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hoff, stakkar deg! tror den er kommet til meg og nå..er i uke 29, men har kjent det en ukes tid nå..men var ikke før jeg gikk inn på disse sidene at jeg skjønte hva det var! er ikke tidlig for deg i det hele tatt..noen får det i de første ukene, varierer mye bare. Hoff, kjenner den spagatfølelsen jeg og! ikke godt! Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått spagatfølelsen ... har termin 20. august ... om det er tidlig å få bl, spørs jo helt hvem du sammenligner med! Virker som det er flere her inne som har fått det allerede i 1. trimester - og sammenlignet med de, er vi sent ute!

 

Skal til legen i dag og få tips for hvordan jeg kan bidra til at det i alle fall ikke blir værre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt bekkenløsning siden unnfangelsen. Noen dager har jeg ikke klart å gå i det hele tatt. Rullet rundt i en kontorstol på jobb- er lærer. Måtte bare innse at det her gikk ikke lengre. Ble fullt sykemeldt for 14 dager siden.

 

Nå er det aktiv sofatjeneste i 3 mnd. Regner med å se ut som en hvalross når fødselen nærmer seg *knis*. Har bare gått opp 6 kg så langt, så jeg føler jeg har en liten buffer (har termin 15. august).

 

Husk å ta vare på dere selv damer. Ikke press dere til noe som gjør dere verre. 2-4 mnd av et helt liv er ikke så lenge. Ingen vits i å utsette seg for invaliditet etter fødselen, for at man skal være superhusmor under graviditeten. Her må far, venner og bekjente trå til.

 

Lykke til videre!

 

Klem fra vagge-vagge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mange i samme båt, ser jeg. Fikk bekkenløsning allerede etter to mnd. Venter 3. barnet, og fikk det like tidlig med forrige også.

Ble i en periode så bra at jeg kunne gå turer og få trimmet litt, men nå er det blitt MYE verre. Er delvis sykm fra jobb, og er spent på om det holder, og at jeg må utvide sykm. Det er iallefall godt å ha en dag å ta seg igjen på. For meg er det vondt hviss jeg står mye, eller sitter mye rett opp og ned i en stol. Det beste er å kunne variere stillingene og det å kunne legge seg nedpå ei stund, (med ei pute mel knærne).

Men som dere sier. Det er forbigående, og jo mer med ro vi tar det, jo fortere er vi kvitt det etterpå. Kan henge i ganske lenge etter fødselen, har jeg erfart.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, samme møkket her gitt.. Er bare 20 uker på vei, og går hjemme med et barn på 14mnd. Dagene er tuuunge! Heldigvis tar mannen min allt husarbeid.

Hadde ikke antydning til bekkenproblemer i første svangerskapet, så jeg håpet jo litt nå og da... Men, men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, bekkenløsningen har kommet til meg også er 23+4. Idag har jeg hatt veldig vondt.. Føles som om jeg er blitt mørbanka i hofta.. Kjipe greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...