Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Er det one night stands hver helg det går på eller er har du vært med på et eller annet sex party som virkelig økte antallet på en kveld? Hvor mange vil du si du ligger med i gjennomsnitt på en mnd? Dette er ikke et prippent innlegg. Bare fasinert nyskjerrighet...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Jeg debuterte veldig tidlig.....har hatt mange år på baken, har kun hatt et langt forhold på 5 år, ellers har det vært one night stands eller elskere:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 For et teit spørsmål. Det har ikke falt deg inn at noen her inne er mer en 17 år? Det er over ti år siden jeg debuterte seksuelt, jeg har hatt ca. 50 sexpartnere (litt under), dvs. jeg har hatt under fem sexpartnere pr år. Nå har jeg riktignok vært sammen med bare samboeren min de siste fire årene, men...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Noen spess grunn til du følte deg truffet? Jeg har vært seksuelt aktiv lengre enn deg og jeg har hatt ca 20. =) Har vel lite med å være over 17 år å gjøre vel... Dessuten så blir det 8 i året hvis du har vært med typen i fire år :-b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Ingen spørsmål er for teite, utrolig umodent sagt. La oss få spørre om hva vi vil....og blir det for teit for deg, kan du jo bare la være å svare!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå