NickNoLte Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Er dere klar for treff i morgen, tirsdag 23 mai klokken 11.00 - møtes ved brua/parkeringsplassen ved gamlingen!!??? Det ser ut til at det passer for mange på tirsdag, iflg det jeg har samlet inn her! 10 stik faktisk! Noen har ikke svart... De får vi bare håpe det passer for :-D ellers prøver vi igjen en senere gang! Her er en liten oppsummering over dem som kan: miamaja: - Har en gutt som blir 7 mnd, er selv 31 og bor på Sola. jeg har lyst å være med hvis gutten min på 5 er frisk. **lillegule**: - Blir 28 i august, gift, har en sønn på 8.5 mnd, bor i Stavanger ollebolle77: - jeg er 29, bor i Sola NickNolte: 29, bor i Stavanger, gutt 5 mnd (3mnd korrigert), og en gutt 2 år) anneeide: - eg er 21år og har en sønn på rett over 7 måneder ,Sandnes mor22nov2005 :- jeg er 25 i aug, bor på randaberg, min sønn er 6 mnd vims2: - jeg er 31 , gutt 4 måneder og gutt snart 11 bor på tasta , nesten gift , chrisallic: - katthie: (er med neste uke/gang) - Stavanger frutilla: Tror vi kan bestemme oss for tirsdag da! ALTSÅ I MORGEN! og som sagt hvis været er dårlig, så kan vi jo gå på cafe.. Enten kunst museet, eller arkeologisk museum... men vi kan jo møtes ved gamlingen og så ser vi vær og vind derfra.... Ja, dette blir jo spennende!!! Med eldstemann "turde" jeg aldri å bli med på sånt treff, men nå har jeg tatt motet til meg :-D
NickNoLte Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2006 Denne hadde kommet helt til side 2, jeg dytter den opp så ALLE får det med seg!!! :-D
krokofant666 Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Er ikke det typisk. Tulla har 39 i feber og hyler som besatt. (sovna nå da). Paraceten er gitt og jeg håper på bedre tider. Hvis jeg ikke kan komme i morgen håper jeg vi følger opp tråden i dette å kan treffes flere ganger. Jeg har SÅ lyst å bli med. Reiser som sagt vekk 2 uker fra lørdag av så jeg kan ikke bli med da. NickNoLte: har du mail adr? Så kan jeg sende deg en mail. Har ikke lyst å legge min ut for den er med fullt navn og etternavn;) Husker du la din ut en gang og den var så anonym og fin;)
NickNoLte Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2006 Får håpe tulla blir bedre til imorgen! xxxxxxx krysser fingrenexxxxx og hvis ikke - så har ihvertfall jeg lyst til å treffes flere ganger, så vi får prøve å holde tråden varm! Får håpe det kommer andre i morgen og at de og har lyst de og vil treffes mer! har mail jeg ja...... den er forøvrig med fullt navn og etternavn den og, men du skal få den... [email protected]
NickNoLte Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2006 glemt trollbollen!!! (og hvis andre er glemt, så er det bare ren forglemmelse!!! dere er velkomne !!!) trollbollen: - miamaja: - Har en gutt som blir 7 mnd, er selv 31 og bor på Sola. jeg har lyst å være med hvis gutten min på 5 er frisk. **lillegule**: - Blir 28 i august, gift, har en sønn på 8.5 mnd, bor i Stavanger ollebolle77: - jeg er 29, bor i Sola NickNolte: 29, bor i Stavanger, gutt 5 mnd (3mnd korrigert), og en gutt 2 år) anneeide: - eg er 21år og har en sønn på rett over 7 måneder ,Sandnes mor22nov2005 :- jeg er 25 i aug, bor på randaberg, min sønn er 6 mnd vims2: - jeg er 31 , gutt 4 måneder og gutt snart 11 bor på tasta , nesten gift , chrisallic: - katthie: (er med neste uke/gang) - Stavanger frutilla:
SurreGuri Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 hei hei om noen av dere som skal rundt mosikken kan gi besjed at jeg rekker ikke å komme i dag =( skal være hos fotografen med reka kl 13.30 =) 6 mnd bilde....åååå som jeg gleder meg! dessuten var været helt ræva!! hehe men jeg blir med neste gang!!!
NickNoLte Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2006 jeg skal gå og gjøre meg klar nå.... må jo ikke bli for sen!! :-D håper det kommer fler og! dårlig vær?? hehe-neheida!! :-) m får nok til en gtur senere og!
SurreGuri Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 joda hadde nok blitt med hadde jeg hatt bedre tid..nesten uansett vær =) trodde jeg er supermom og skulle få tid til å gå rundt vannet og rekke fotografen, men jeg må nok innse det at det kan jeg ikke..hihi men kos dere!!!! flinke damer!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 hei..skal dere ha nytt treff snart?hadde vært kjekt det. har to gutter jeg da. en på 2,5 år å ein på 4,5 mnd
SurreGuri Skrevet 23. mai 2006 #10 Skrevet 23. mai 2006 hei du anonym! ja det blir snart ett nytt møte regner jeg med!! du får henge deg på da, for det skal jeg også, for jeg fikk ikke tid i dag!!!
NickNoLte Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2006 heisann! ja da var vi på tur idag!! Det var kjempekoselig! Selv om flertallet glimret med sitt fravær - hihi - var vi hele to stk som møtte opp! Og bare vi vet hvor koselig det var :-D haha Heldige med været var vi og, regnet kom da jeg ruslet hjemover!!! :-( kunne jo ventet litt til da!! Men det var nok årsaker til at folk ikke kunne komme, og noen hadde og gitt beskjed om at de ikke kom. Så for deg og dem, kommer det nok en ny sjangs - en dag... Vi bestemte oss ikke for når, men vi snakket om "Neste gang", så det er nok bare å følge med her på DIB... og da blir vi nok flere, for det har vi nærmest fått bekreftet. Kanskje neste uke? **lillegule** - som var med på turen -kjente to stk som ville være med neste gang, og Ollebolle77 viser interresse, samt det er flere her i innlegget som ikke kunne idag, men blir med neste gang... Forresten så gikk dette DIB treffet helt kjempefint, kjekt å treffe andre med små barn... Gikk og pratet hele veien, og så gikk vi på kunsmuseet og spiste mat og is :-D
Gjest Skrevet 23. mai 2006 #12 Skrevet 23. mai 2006 Så sur for at jeg ikke rakk det. Jeg hadde legetime med 5 åringen kl 9 og trodde jeg var ute i god tid, men legen var nesten en time forsinka:( Ja, ja. Håper at jeg kan bli med neste gang.
center Skrevet 23. mai 2006 #13 Skrevet 23. mai 2006 Jeg vil gjerne være med neste gang! Jeg har ikke vært inne på DIB for har vært på en liten ferie. Så fikk dermed ikke med meg at dere skulle på tur! Jeg bor i Sandnes, og har ei jente på 4 mnd. Skal følge bedre med neste uke sånn at jeg får med meg om det blir tur!
mine små gull Skrevet 23. mai 2006 #14 Skrevet 23. mai 2006 kan dere ikkje sende meg ein mail om neste gang det er treff? eller kanskje legge meg te msn om dere vil [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå