Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Holder på å sprekke. Er sprengkåt for tida, og har gått over termin. Sambo har lite lyst, så j koser meg med internett og hånda ganske ofte for tida.. Noen andre som har d sånn? Synes d virker som de fleste ikke har lyst når de har kommet så langt i svangerskapet...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 jeg har mer lyst nå enn tidligere i svangerskapet...er 33 uker på vei... kanskje d kan ha noe med at sex kan føre til fødsel,så d bare er rent instinkt...? bare en tanke... d er jo litt merklig i grunn at vi i d hele tatt orker å ha sex nå som vi er så store da...eller?hehe
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 He he... Har tenkt at d kanskje kunne vært grunnen selv, men j tror egentlig ikke på d (tror j da). Kanskje underbevisstheten gjør d likevel... hehe... Føler meg jo ikke akkurat så sexy og tiltrekkende for tida, men har likevel lyst. Ganske merkelig, men ingenting er "vanlig" når d gjelder å gå gravid da... hehe
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 jeg er 34 uker på vei og har ikke blitt noe mindre kåt.. For første gang på 10 år syns samboeren han får MER enn nok =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå