Gå til innhold

Reductil gjengen!! DET ER MANDAG!


Nickie_og_GuttaBoyZ

Anbefalte innlegg

Hva er deres vekresultater??

 

Jeg hadde gått ned 4.5 i forrige uke.

 

i dag viste vekta 6 kilo!!

 

superfornøyd. har hatt mye tull siste uka med vanni kroppen, men nå er det på rett kjør igjen... weehoo

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmf.... har stått stille siden forrige uke. Skjønner ikke det. Tablettene virker. Jeg spiser jo ikke mye eller søt saker eller noe. Har tom trimmet litt. Kommer vel sterkere tilbake nest uke håper jeg.....Er like vel fornøyd med 4,5 kg på 3 uker, jeg.

Kjempebra, Nickie. Er jo såååååååå morro når det går nedover. Lykke til med denne uken også!

 

Reductilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reductilla

 

jeg hadde noen dager jeg faktisk gikk opp to kilo... syntes det var blodig urettferdig, siden jeg ikke hadde gjort noe "galt"

men det må ha vært en vannoppsamling eller noe, for jeg gikk dem ned igjen på to dager!! stå på, ikke mist motet!!!!!!!!!!!!!!!

 

=) du kommer sterkere tilbake neste uke! vær du sikker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer inn her snart jeg å.... veeeeeenter og veeenter på reductil pillene mine. bestilte fra usa den 5mai.-. men det kunne ta opp til 3uker.. de kommer vel snart håper jeg. lyst å komme igang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor bestilte du fra usa??? reductil skal bare brukes av dem med bmi over 30....håper ikke du er av dem som har bmi på 24,25,26 som skal ty til dette medikamentet fordi du vil ned FORT. dette er bare for oss store!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal veie meg på helsestasjonen i morgen, er veldig spent. Blir skuffa om jeg ikke har gått ned noen ting. Har fremdeles matlyst, men prøver å holde meg unna søtsaker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du som spurte hvorfor jeg har bestilt på nettet.. jeg er vel ikke den eneste som har gjort det? å ja jeg mener jeg veier alt for mye.. veier ca 80 kg og er bare 166 cm.... så jeg har så det holder.... må ned iallefall 15kg for å se bra ut og føle meg bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor bestiller man disse på nett da? jeg har en bmi på 28,5 og får ikke resept på dem..Men tro meg, jeg trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldig er det kanskje, men jeg har "gått ned" 1 kg.

 

Uke 1 : -1 kg

Totalt 93

 

 

-tile-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...