Gå til innhold

????????


Kris.

Anbefalte innlegg

Fikk blødning i går ettermddag... det var friskt rødt og em del i trusa + på papiret.. jeg kjente det begynte å renne..Det har ikke vært mere siden... ringte legevakt og AHus, fikk komme til en lege på sykehuset sent i går kveld......hun var så utrolig hyggelig... fikk ultralyd, men huns så ikke mye der.. hun mente det kunne være fortidelig også for å se.... men i sist var jeg på UL akkkurat samme dag 6+2 og da så jeg et hjerte som slo............. hvorfor så vi nesten igen ting nå da??? så bare en antydning til morkake, livmora var i riktig størrelse...

 

Fikk også vite at jeg hadde polypper på livmorsåpningen, kan da ha blødd???

Vi hadde sex dagen før og allerede da var det litt rosa på papiret.........

 

Er redd jeg nå, tok en blodprøve og skal tilbake på onsdag får å se om hcg har steget......... dette blir nerve pirrende... føler meg heller ikke så mye gravid, sist var jeg dårlig fra første til siste dag... spydde i 9 måneder...

 

Please, er det noen som berolige meg eller annet???

Klem

Kris

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet lite om sånt, så berolige kan jeg ikke... men jeg kan trøste og krysse fingre, og håpe noen med bedre peiling enn meg kan komme med et innlegg...

 

klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusne takk i allefall, sikkert noen andre som har innspill også........... slitsomme uker dette her og det er det sikkert mange som føler også..... sist gang tenke jeg ikke på dette i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kris

 

Jeg hadde en polypp samme sted i forrige svangeskap. Hadde litt blødning i forbindelse med den, mest da den løsnet (men ikke mye blod!) Gynekologen sa at han ikke kunne fjerne den før etter fødselen hvis de ikke fjernet den på sykehuset ifm fødselen, men den løsnet altså av seg selv før det. Han sa det var helt normalt å blø litt, særlig etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har også hatt småblødninger/ brun utflod siden 15. mai. Var på UL den 24., og alt så bra ut. Legen sa at jeg var litt sår i området rundt livmorhalsen, så vi tror at blødningene kan skyldes ømfintlige slimhinner i dette området. Dette er ikke farlig, men jeg blir som deg nervøs hver gang jeg ser blod på papiret. UL hjalp imidlertid mye med hensyn til å roe nervøsiteten, og jeg tenker ikke automatisk at nå går det galt hver gang det skjer.

 

Jeg ville fått legen til å ta en titt på slimhinnene dine. Det skulle jo være unødvendig å gå rundt og være nervøs dersom det er dette som er ditt problem også? Lykke til!

 

PS: Vi har termin 3. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...