Wea og mini Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Hei! Holder på å skrive kirkeprogram. Har funnet ut hvilke salmer vi skal ha, men mangler teksten på den ene. Skulle gjerne hatt teksten til "Nå er det morgen" (Norsk utgave av morning has broken) Den står i salmebok fra 1997, den har ikke jeg. Finner ikke teksten på nettet, tror den er kopibeskyttet.
brooklyn Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 vet du, jeg kan den ikke, men satt og letet på nettet etter den i dag etter jeg hadde lest innlegget ditt, synes det virket som et nydelig alternativ til vår vielse...Om du finner ut av det, må du gi teksten her. Er forresten ikke ferdig med å lete. HVorfor har ikke vi salmebok hjemme?
brooklyn Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Tänk att få vakna tidigt en morgon Höra ett vårregn sjunga sin sång! Jag älskar regnet som väcker jorden Tack käre far för regnet du gav! Vil du ha den på svensk? Tänk att få vakna tidigt en morgon Höra en koltrast sjunga sin sång! Jag älskar sången koltrasten sjunger Tack käre far för sången du gav! Tänk att få vakna tidigt en morgon Se hur vår sol gör allting så skönt Jag älskar solen som värmer jorden Tack käre far för solen du gav! Tänk att få vakna tidigt en morgon Utan att sakna natten som var Jag älskar livet som du har skapat Tack käre far för allt som du gav!
Wea og mini Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2006 Hadde tenkt å ha den på norsk, men den er fin på svensk også. Vi har salmebok, men denne salmen står ikke i de vanlige salmebøkene. Må kanskje gå i kriken å få låne den der...
Wea og mini Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2006 Har vært der, de hadde den ikke... Sitter og leter litt på nettet. Har funnet lydutgave på første verset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå