Gå til innhold

Sex og bekkenløsning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...det er liksom litt kræsj og mindre stas enn normalt... Knærne til siden er helt uaktuelt og det er grenser for hvor stas det er å bli tatt bakfra gang på gang. Er 100 % sykemeldt og har veldig mye vondt. Føler litt at mannen min mistenker at jeg "bruker" BL som unnskyldning for ikke å ha sex, men jeg har egentlig veldig lyst, det er bare det at det ikke frister pga stillinger og smerter. Men vi koser mye allikevel og han klager absolutt ikke. Ingen krise på gang kan man si.

Er det flere som har det sånn? Eller har du noen gode tips så er det veldig kjærkomment!!! Må kanskje nevne at jeg er relativt høygravid også, bare 4 uker igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare dytte denne til toppen igjen - vil så gjerne høre om andre har det på samme måte som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har det på samme måte som deg. Det har vært slik i en måneds tis, og ennå har jeg ca 3 mnd til termin!!! Vi er rimelig frustrerte begge to. Som du sier det står ikke på lysten, men når jeg vet hvilke smerter som kommer i etterkant, blir det til at jeg ikke orker.

 

Jeg tenker alltid om det er noe som skal skje etter at det er aktuelt med sex (også morgenen etter om vi har planer for kvelden ;) ), er det det, feiger jeg ut. Makter ikke smerten. Vi kan ha sex hvis mannen har "spart seg" i noen dager så det fort, og han må for all del ikke kjøre særlig hardt på. Alle støt er megavonde. Eneste stillingen som funker er om jeg står på alle 4 med beina *samlet*. Ikke mye romantikk med andre ord.

 

Det er skikkelig kjipt!!! Men det er bare for en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ligge på ryggen, med bena samlet og knærene over hoftene hans. Evt. spooning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også mye bakfra, men som du sier mister det litt sjarmen. Vi prøver å kompensere med å kose desto mer med hverandre før vi fullfører, og det hjelper. Skjea er også fin, med masse puter under det øverste beinet går det faktisk så godt som smertefritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...