Gå til innhold

flere som er litt overgitte på deres tilkommende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo fikk to oppgaver til bryllupet vårt

1. fikse bil

2. fikse musikk

etter lang tid drøying klarte han omsider å skaffe bilen som vi ønsket til vielsen. musikken drøyde han enda lengre tid. så når han omsider begynnte å ringe rundt så var alle allerede booket. blir veldig overgit!!!!

ser dermed ikke ut som vi får no levende musikk til bryllupet.

forrige uke gikk det opp for han at tiden begynte å nerme seg (1 juli) og at han nå må skaffe seg en dress. han har planer om en vanlig mørk, smalstripet dress, som er innsvingt i livet. Da vi var innom en av byens butikker bare for å kikke prøvde han en dress allà det han ønsker seg. det skal sies det at sambo er trenings narkoman og er ganske stor over skuldrene, men tynn rund magen. så de dressene ble altfor smale over skuldrene hvis de passet ellers på han og de som passet på skuldrene ble han seende ut som en feit feit mann i. mannen som jobbet der ga helt opp med å finne noe til han. så nå må vi prøve å finne en i en større by. problemet vår er da: elste mann spiller fotball. å nå til lørdag begynner turneringene som er annen hver lørdag fremover og vi vet heller ikke når noen av oss skal ha utdrikkningslag.

dette blir no styr, håper han lærer nå da. å ikke drøyer ting så voldsomt neste gang det er noe.....grrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, skjønner veldig godt din frustrasjon oppi dette her. Jeg har det vel til dels på samme måte. Det som har blitt gjort til nå i planleggingen, er det vel mer eller mindre kun jeg som har stått for. Han var med å lagde til invitasjonene, etterat jeg hadde mast på han om det i flere uker!

Dress har han heller ikke skaffet seg enda, og vi gifter oss rett etter dere. Jeg har sagt til han at nå må vi bare ta en tur på en butikk og finne noe til han. Kan liksom ikke risikere at vi ikke finner noe, og så kommer dagen utenat han har fått seg noen klær.

Bil har vi forresten ikke fått enda, og vet ikke hvordan det blir med det. Det også var hans oppdrag å sjekke ut. Han har en kamerat som har noen gamle biler, men de skulle visst selges etterhvert. Så vi vet jo ikke om de blir solgt før bryllupsdagen vår. Dermed er de jo usikre de bilene der også.

Huff, ikke godt å ha det sånn nå i forkant av en så viktig dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...