Gå til innhold

mamma!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg tror jeg klikker snart......hun gjør meg lei meg og sint. ingenting er bra nok av det jeg velger eller det jeg gjør.åh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, dette høres ikke så bra ut. Kan dere ikke sette dere ned å komme fram til en løsning? Si at det er din dag først og fremst og at det er sånn du vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn føler jeg det også av og til. Har en søster som har gifta seg og da var det mye mamma som bestemte hvordan saker og ting skulle være (søsteren min bodde ikke her som bryllupet skulle være så av praktiske grunner ble det slik). Dermed trodde nok mamma at hun skulle være med like mye i planleggingen i mitt bryllup, noe hun absolutt ikke har vært. Jeg og min kjære har sagt fra at vi vil ordne alt selv og sier fra dersom vi trenger hjelp til noe. Både mine foreldre og svigers er med og betaler for bryllupet, men det vil ikke automatisk si at de skal bestemme hvordan ting skal være.

 

Mitt råd er å si på en bestemt, men fin måte at det er deres dag og dere vil bestemme hvordan det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det. Har en mamma som blir fryktelig engasjert og som har tendens til å overta uansett hva det gjelder. Derfor har jeg bestemt meg for at brylluppet mitt, skal jeg ordne selv. (Vi skal bare ha et lite bryllup da, så det klarer jeg og sambo fint alene). Vi blir ikke å fortelle noe før alt er klart. Sender da ut innbydelse som blir en overraskelse (vi inviterer til middag med overnatting på en veldig koselig plass utenfor byen). Da blir alt på våre premisser og det er viktig for oss!

 

For dere er det vel kanskje for sent å be henne om ikke å involvere seg. Jeg hadde fortalt henne hvordan jeg følte det og bedt henne om å delta på dine premisser. Det er tross alt din dag!

 

Føler med deg- det ordner seg sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...