Gå til innhold

dersom foreldre betaler bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det da vanlig å sette foreldres navn på invitasjon? Synes det ser så gammeldags ut, samtidig så er det jo farsan som betaler og som i prinsippet holder festen. Men det er jeg som ordner alt. Hmmm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel i prinsippet han som da inviterer til bryllupet, og (iallefall som det har vært før), så er det han som "bestemmer" hvem som skal komme osv. Men du kan jo snakke med foreldrene dine å høre hva de synes...kanskje de da ønsker å ha et ord med i laget også?

Skrevet

Vi har skrevet "Hilsen brudeparet med foreldre" på invitasjonen

Skrevet

Vi har skrevet at vi +foreldre innviterer. Men det var vår ide, ikke dems. Jeg syns det var litt ålreit siden de hjelper til å betale endel. Men de bestemmer ingen ting, her er det også vi som ordner alt, jeg spør bare mamam om råd og tips (-:

Skrevet

Spør faren din om han vil ha navnet sitt på innvitasjonen da vel? kanskje han ikke bryr seg? :)

Skrevet

vi har bare våre navn på innbydelsene siden det er vi som skal gifte oss og vi syntes det er greit i 2006..

Skrevet

Syns det er en hyggelig gest til de som tar regningen at de får lov å være de som inviterer sånn formelt, selv om det i praksis har vært oss som har bestemt alt, og opphavet har latt være å legge føringer på gjesteliste etc.

Pappa hadde ikke protestert om vi hadde skrevet oss på inbydelsene, men jeg vet at han syns det er stas at vi skrev på gamlemåten. Akkurat som han ikke hadde protestert om jeg ville giftet meg i fallskjerm, men jeg vet at han er stolt og rørt over å få lov til å "gi meg bort" i vielsen selv om det er en HE-seremoni, og jeg er over 30 og har barn. Jeg er jo likevel lille jentungen hans...

Skrevet

Hos oss var det min mor som stod for det meste av regninga, men det var vi som inviterte. Var jo vårt bryllup.. Spurte mamma om det var greit først da, og hun sa "selvfølgelig, det er jo deres fest!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...