Gå til innhold

Desember: Hvem skjuler seg bak nickene...???


Elvedatter

Anbefalte innlegg

En ting jeg vet er at dere er en hyggelig gjeng, men er jo litt nysgjerrig på hvem de nye "desember vennene" mine er :o)

Så hvorfor ikke slenge inn noen uskyldige opplysninger om dere selv her, så blir vi enda bedre kjent. Blir vår egen lille venne bok :o)

 

1. Alder

2. Sivilstand

3. Barn

4. Bosted

5. Jobb/ utdanning

6. Hobby

7. Liker

8. Liker ikke

 

Hmm, kommer ikke på mer...

Jeg begynner gjerne

 

1. 26 år

2. Samboe

3. Simen desember gutt :o)

4. Hamar

5. Barnehage/ Barne- og ungdomsarbeider

6. Tegne, male, scrapbooking, teater, å bruke hendene mine

7. Lese, se film, høre musikk, gå på teater, lage mat og spise den etterpå, leke med lillegutt og være med familien min, mye mye mer.......

8. Hybelkaniner, negative folk, pultost, hull i sokkene, og sikkert mye mer ( vanskelig detta )

 

Sleng dere på alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1)25 år, snart 26, bursdag 15juni:)

2)Samboer/forlova

3)Hermine født 28desember

4)Bergen

5)Barnevernpedagog / jobba no m multifunksjonshemma som miljøterapeut.

6)Ingenting spes for øyeblikket, men har spilt volleyball i mange år

7)Tilbringe tid m venna og familie, reise på landet, film, musikk, lese(blitt lite av d etter småen kom)invitere folk i helgene og lage goood mat og bare kose oss, vinne over min kjære i yatzy:)hehe har dilla på d for tio

8)rotete hus, spes stå opp til ryddeprosjekt om morningen. Skitne klær som ligge alle andre plassa enn i skittentøyskurven, og EDDERKOPPA ugh,e livredd de dyrene, og seff kirkeklokkene som vekke meg kver søndag hvis eg e så heldig å få sove litt lenge:)

 

D va litt om meg! Glede meg t å lese om resten av gjengen her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi se..

1. er 1978 modell, og blir dermed 28år i løpet av året.

2. gift

3. en stor liten gutt!

4. kr.sund

5. sykepleier

6. blitt lite av det de siste årene, men venner, bøker, film og nå er selvfølgelig hovedhobbyen de to gutta mine!

7. unødvendig rot, sure mennesker, lange tånegler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. .hoppet over en der gitt!

liker ikke unødvendig rot, sure mennesker, og lange tånegeler..

liker derimot kafeturer, gode venner, god mat og drikke, reiser både korte og lange, og nyvasket og rydding leilighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du startet dette trådet, Elvedatter. Nå vet jeg litt mer hvem jeg har med å gjøre her (hehe), samtidig blir dere litt mer "virkelighetsnære" for meg, og ikke datamaskiner jeg skriver til. Får nemlig denne følelsen innimellom. Skal legge inn noen opplysninger om meg selv også:

 

1. 23 år

 

2. Gift

 

3. En gutt født 27.des

 

4. Oslo

 

5. Student, nesten ferdig med to Bachelor. En i språk og den andre i religion. Men vil kanskje begynne på jusen til høsten. Kommet inn, men ikke sikker på om jeg skal takke ja enda. Finner nok ut av det i løpet av august-måned

 

6. Den eneste hobbyen jeg har for tiden, er å surfe og lese alt som har med barn å gjøre. Samt snakke med dere hyggelige jenter her inne

 

7. "Liker" blir altfor svak ord til å beskrive mine følelser, derfor tillater jeg meg selv å bytte den ut med "ELSKER" (så lenge Elvedatter ikke har noe imot det da, vil jo ikke ødelegge malen)

Elsker å være husmor (noe jeg aldri kunne ha tenkt meg for 1 år siden) og kose meg med poden

Nå kan jeg gå tilabke til "Liker"

Stor hage med massevis av fine blomster, frukttrær og bær.

Mennesker med få fordommer

 

8. Liker ikke: Det er forholdsvis få ting jeg misliker direkte. Vil liksom ikke bruke energien på det, så lenge jeg ikke endre på de. Hvis det er noe jeg blir opphengt i, så MÅ det bare rettes opp. Ellers begynner jeg å stresse. Under graviditeten bestemte jeg meg for å slutte med å være irritert over at mannen ikke kan klippe neglene sine Megakorte, at han ikke rydder etter seg når han er ferdig med å tilbrede middagen, osv. Hvis jeg begynner å ramse opp alt jeg irriterte meg grønt over, vil jeg ikke ha tid til å gjøre noe annet resten av dagen. Fikk nemlig diagnosen av venner og bekjente som Perfeksjonist. Den har jeg ristet av meg nå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Snart 31 år

2. Samboer og forlovet

3. Har ei jente som er født 1 desember, og ei stedatter på 14 år

4. Halden

5. Konsulent i Forsvaret

6. Hjemmesiden til jenta mi, poker

7. Å være med lille jenta mi, familie og venner, danse, synge/nynne, ha det rent, pent og ryddig rundt meg, og sikkert masse annet også

8. Rot, å lage mat, negativitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. 20 år, men blir 21 den 21 juni:)

2. Forlovet/samboer

3. Adriana:)

4. Klokkarstua, Hurum

5. Elektronikk utdanning men jobber i butikk

6. Cafè turer:)

7. Se på tv og gå turer

8. Rot!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med en sånn tråd :-)

 

1. Blir 32 på fredag

2. Gift i 5 år

3. Silje Therese født i oktober 97 og Hans Marius født 11. desemer 2005

4. Odda

5. Sykepleier med tilleggsutdannelse i pedagogikk. Jobber som lærer på videregående

6. Db, hehe, brodering,

7. liker å campe, livet, familien vår

8. Liker ikke rot alle veier, bytte på kattedoen, tømme bøtta etter jeg har vaska gulv, vaske panner som står i vann

 

Hehe, jeg har noen sære ikke liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. 3 "host-host" 0( var mye bedre å skrive 29 :) )

2. Samboer

3. En gutt,født 22.desember

4. Oslo

5. Utdannet innen reiseliv, men jobber i Vinmonopolet

6. Det er det lite av for tiden... Får vel si at mating, skifting av bleier, leke,kose og gå turer er blitt min nye hobby :)

7. Reise,gå på cafe', lese og bare kose meg hjemme med familien.

8. Sure folk, regn nesten hele mai, rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. 27år

2. Samboer

3.Kevin 5mnd, Niklas 8 år

4. Kongsvinger¨

5. Frisør

6.Dataen er vel min største hobby om dagen, men hundene mine også!

7.Slappe av å lese ei god bok, få sitte ifred på dataen, ryddig hus, vennene mine, elsker Tiur middag!! Hyttekos... ja masse mer, men kan vel ikke fylle opp alt her..hehe..

8. Masete unger, rot, husarbeid, sure gubber, pesimister, usosiale folk og mye mer ja...

 

Gøy å få vite litt om de man skriver med!!

Så jeg dytter litt her jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg slenger meg på!!

 

1. 35

2. Gift

3. Ja.....3 stk

4. Lørenskog

5. Forskning

6. Den lille fritiden jeg har utenom familie brukes til venner og trening.

7. Utendørsativiteter som løping, sykling, skogs-fjellturer, ski, helst sammen med familien.Ellers er jeg veldig glad i kino og kafe med venner! Er mye mer jeg liker, men har ikke tid nå for tiden...

8. Vanskelige mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Alder: 74-modell

2. Sivilstand: Samboer

3. Barn: En jente

4. Bosted: Stavanger

5. Jobb/ utdanning: Sivilingeniør

6. Hobby: Trene, snowboard, turer, DB....

7. Liker: Sol, hyggelige mennesker, besøke nye steder, sjokolade

8. Liker ikke: Vrange eller sneversynte folk, majones, når andre har det vondt

 

Kunne skrevet mye på de to siste punktene, men tar kun med et lite utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. 25 år

2. samboer

3. 1,5 :) (samboer har ei datter fra før)

4. Namsos

5. Butikk

6. spiller piano og synger. strikker. lage mat

7. lage god mat og enda bedre er å få spise den etterpå :) være hjemme med gulljenta mi. tilbringe tid sammen med samboern og barna. også familien min. Være på hytta ved sjøen.

8. "hybelokser", kaviar (hihi), masete telefonselgere som ikke tar et nei, vintern, å plages med tinger (ikke så lang lunte da nei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig tråd... Vi er godt spredd i hele landet ser jeg... her kommer et tilskudd fra nord ;)

 

1. 27 år... 28 i juli.... måtte tenke litt på den :/

 

2.Forlova og samboer

 

3. Sivert lille <3

 

4.Tromsø

 

5. Lærer

 

6. Hobbyer er det ikke så mye av... Maler litt av og til... Har liksom ikke tid til store prosjekter...

 

7. Liker mammatilværelsen! :) Liker kafe, shopping, venner, brette klær (!!!! JA!!! Go terapi, he he), liker når min kjære har lang helg fra jobb, liker leiligheta vår som vi akkurat har kjøpt, liker smil og latter og å prate. og så liker jeg å farte masse masse rundt....

 

8. Liker ikke: rot, sure folk, støv på badet, bassdunking fra naboene, mensen, huff ble bare tull her.... og masse småplukk... he he

 

Men det var da oss!!!! Så kjekt å få "ansikt" på oss her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

melder meg på jeg også. Etter mange måneder med mye styr og kaos, kan det jo hende jeg har noe å bidra med for dere andre. So here goes (for de som er interessert i å vite hvem jeg er):

 

1. Alder: snart 30....uæh!

2. Sivilstand: gift med verdens søteste mann:)

3. Barn: Lille Hannah

4. Bosted: Bergen

5. Jobb/ utdanning: Jurist

6. Hobby: Film, bøker, serier, mat, reise, trening og har nettopp blitt bitt av scrapping!

7. Liker: min lille baby og min mann. Venner, lange samtaler med rødvin og lafebesøk. SHOPPING. Reise nye steder

8. Liker ikke: intolerante mennesker, uopplyste mennesker og de som rakker ned på andre uten å vite fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Alder 31

2. Sivilstand Gift i 2 år 29.mai :)

3. Barn 2 barn.

4. Bosted Møre og Romsdal

5. Jobb/ utdanning

6. Hobby Venner, volleyball,

7. Liker Tid med familien, varme sommerkvelder, god mat, treffe venner.

8. Liker ikke. Uærlige venner, konjakk, tomme bosset. Er nok mye mer, men kommer ikke på mer i farta.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja da er vel jeg den eldste foreløpig-..... i alder :o)))).......

 

1. 38 år

2. Samboer

3. 2 barn: datter 6 år og en gutt på 5 mnd (17. des)

4. Midtbygda, Røyken

5. Jobb: dok. ansv Utd: Logistikk ingeniør

6. Lesing, brodering, eksosrype.....

7. lese, god mat, lage den maten, sosial, kose meg med familien, ærlige og "rettfram" folk, sjøen, motorsykkelturer (eksosrype), sjokolade, rødvin.mm

8. fordømmende folk, sure folk, folk som baksnakker, hybelkaniner, skalldyr, hermetiserte chamingon, wiskey, latter og liv. etc..

 

Klarer ikke å komme på mere her.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ny i gjengen, jeg. Det virket så koselig her, at jeg håper vi kan "være med"...

 

1. 28 år

2. Gift

3. 2 barn: Gutt 4 år og gutt 5 mnd (født 5 desember)

4. Kristiansand

5. Sykepleier

6. Trene (det var før jeg ble to-barns mor og hadde tid til det...) og være sammen med familie og venner.

7. Liker: skravle med gode venner, kose meg med et glass rødvin når barna er i seng og huset er (sånn tålig) ryddig en fredagskveld, når jeg og gubben får en ledig stund til å bare prate og kose oss (ikke så ofte det skjer...) og, ja, må vel innrømme at det beste jeg vet er SJOKOLADE...

8. Liker ikke: Blåskjell, røyka laks, rogn (uæh...), folk som ikke er gode nok venner til å forstå at en vil kutte ned på festinga etter en har fått barn, skittent og kaotisk hus (har innsett at jeg må kutte ned på mine forventinger om et plettfritt hus etter turboproppene kom :o)

 

Nice to meet you al...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. 24år, blir 25 i august

2. samboer/forlovet

3. en Lukas gutt:)

4. Askøy, utenfor Bergen

5. Har fagbrev som kokk, men sliter med dårlig rygg så er på yrketsrettet attføring no uten anelse omk hva eg skal bli....

6. data`en og småen??? hehe

7. Liker : Pepsi max, sjokolade , høre på musikk,se på tv, besøke venner og familie på Voss, gå på tur i sola, og sist men ikke minst:koze med småen og sambo:)

8. Liker ikke: Småkryp!!!!!!! venner som gir faen.....rot...masende svigermødre, snø....svigerinner i puberteten.....

 

 

 

kunne ramset opp mye på nr 8, men skal spare dere for det.....Her er hvertfall litt om meg..er ikke alltid så negativ altså...hehe.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvem er jeg?

 

1) ALDER= 30 år

 

2) SIVILSTAND= Gift

 

3) BARN= 1 datter, f 14des05

 

4) BOSTED= Nordvest i landet

 

5) JOBB/UTDANNING=Barnehageassistent/Omsorgsarbeider

 

6) HOBBY= Scrapbooking

 

7) LIKER= Snille mennesker, stand up, romantikk, hjemmesysler++++

 

8) LIKER IKKE= Uærlige mennesker, respektløshet, reker, og politiske debattprogramm før valg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å vite litt mer om de andre desembermammaene.

 

1. Alder: 29

2. Sivilstand: Gift

3. Barn: Foreløpig bare Trygve

4. Bosted: Narvik i Nordland

5. Jobb/ utdanning: Økonom

6. Hobby: Danse, lese blad, surfe, brodere litt.

7. Liker: Svangerskapspermisjonen (tok heldigvis 1 års permisjon selv om jeg syns det hørtes uendelig lenge ut, men tiden går så fort). Syns det er kjempeflott å være hjemme og ha pause fra jobben.

8. Liker ikke: Arrogante personer og dobbelmoral. Og så hater jeg edderkopper og andre småkryp/insekter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Alder

jeg blir 24 i juli

2. Sivilstand

Samboer/forlovet

3. Barn

Martin, født 15.12.

4. Bosted

Utenfor Bergen

5. Jobb/ utdanning

Jobber i butikk, er utdannet førskolelærer

6. Hobby

Har ingen spesielle, bruker tiden når lillgutt sover til Dib, tv og lime litt bilder i fotoalbum

7. Liker

Kose meg med sambo og Martin, være med venner og masse mer som jeg ikke kommer på akkurat nå:)

8. Liker ikke

Negative mennesker, å ha det rotete rundt meg (selv om jeg tåler mer rot nå enn før jeg fikk barn:)) og folk som vet best om absolutt alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... kom visst borti anonym-knappen. Det var jo ikke meningen:) innlegget over er altså fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Alder: 25

2. Sivilstand: Samboer

3. Barn: En gutt født 1. desember

4. Bosted: Halden

5. Jobb/ utdanning: Førskolelærer

6. Hobby: Har ikke tid til noen spesielle nå......

7. Liker: Den lille nye familien min, trening, lage mat, og internett ;o)

8. Liker ikke: Å tenke på at jeg er halveis i permisjonstida alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Alder - 25 år, blir 26 i juli

2. Sivilstand - samboer

3. Barn - Viktoria født 1 desember

4. Bosted - Oslo, men flytter til Raufoss om et halvt års tid

5. Jobb/ utdanning - Førskolelærer

6. Hobby - En liten tv slave, shoppe, reise,scrapbooking.

7. Liker - smågodt, familien min, vennene mine

8. Liker ikke - sure negative mennesker

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...