Gå til innhold

Hva er søtest?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt at babyen skulle hete Hedvik men det passet ikke da vi fikk se henne. Hun er så liten og søt med lyse krøller. Har plutselig lyst til å ha et mere "søtt" feminint navn på henne. Hva er søtest av disse: Sofie, Isabella eller Silje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det søteste er Silje - det passer veldig godt på ei med lyse krøller......

 

Isabella er mørk og utenlandsk, og Sofie er rampete med rødlig hår... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabella er en mørk jente for meg:)

 

Sofie og Silje er for meg lyshårede jenter:) Jeg kjenner så mange Silje, at jeg synes det er litt for vanlig. Men har veldig gode assosiasjoner til navnet, så synes det er ganske søtt:)

 

Mens Sofie er det fineste jentenavnet i hele verden, så jeg ville kalt hun det:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før syntes jeg Isabella var et litt snobbete navn. Men det er ei jente i barnehagen til datteren min som heter Isabel. Hun har lyst hår med krøller og fantastiske blå øyne. Så nå synes jeg det er et utrolig vakkert navn. Sofie er ett "inn" navn nå og Silje var det på 80-tallet. Så jeg synes du skal velge Isabelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie! Det er kjempesøtt, men dessverre litt vanlig for tida...

 

Jeg liker dessverre ikke de to andre navnene i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettersom jeg kjenner to søte lyshårede jenter med krøller som heter Hedvig synes jeg det passer best jeg, de andre er veldig vanlige i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje er søtest, men Sofie er desiert finest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (også veldig søtt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabella synes jeg passer fint til en liten søt jente med lyse krøller.

Lykke til med navn valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie likte jeg best. Litt mye brukt men det trenger da ikke ha noe betydning...

Isabella synes jeg var litt "for volsomt"/ klissete, men Isabell synes jeg er ok.

Silje synes jeg var litt kjedelig...

 

Vanskelig dette med navn når man først får se den lille...

Vår datter fikk navn da hun var 2 mndr gammel. Vi ble aldri enige. Men det ble Aurora. Hun var mørk med markerte øyne og små krøller etter far. Følte det passet så godt!

I dag er hun snart 4 år, hvit i håret og krøllene forsvant ved 2 års alderen. Ikke slik jeg så for meg en Aurora... He he, men hun passer nå til navnet sitt likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en Hedvig med lyst hår og store blå øyne, og navnet sitter som et skudd! Hvis dere holder på det navnet syns dere sikkert at det passer perfekt etter etpar dager... Ellers ville jeg gått for Silje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabella er søstest!:) Veldig pent navn!

Sofie der nest! Det er veldig søtt det også!

 

Silje er jeg ikke så glad i, og syns egentlig ikke det er et spesielt søtt navn..

 

Isabella er feminint, vakkert, og søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så må jeg føye til at jeg syns Hedvik er det aller aller peneste! Nydelig navn! Sterkt og søtt på samme tid! Og så syns jeg det passer perfekt til eg liten søt jente med lyse krøller.. Så jeg ville tatt det av dem fire! Hedvik er ikke så vanlig heller! Flott navn! Men nå skal jeg ikke påvirke deg viss det er helt uaktuellt da:) Måtte bare si det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedvig er absolutt finest av de navnene du nevner. Som andre har sagt, litt vanskelig å vite om hun ender opp lyse krøller etterhvert, så ville ikke latt det påvirke navnevalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg ville valgt hedvig!! og hvis det var det du hadde tenkt fra starten av, kan det være lurt å holde seg til det.... husk at alle hormonene dine kan spille deg et puss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...