Gå til innhold

bare slankeprat?


hali er stolt tvillingmor

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært så mye her inne, men de gangene jeg har vært her så har det nesten bare vært slankeprat.

 

Er alle misfornøyde med seg selv?

 

Er det noen her inne som har godttatt at kroppen er som den er og lar den være slik?

 

Bare lurer jeg...

 

Er stor selv, men orker ikke alt dette slankemaset. Etter 10 år med konstant dårlig samvittighet hver gang jeg koste meg var jeg dritt lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hali

såg deg en del på BIM sidene når jeg var der. Jenta mi er litt over 10 uker nå, og tvillingene dine rundt det samme?

 

Vet også at jeg ble lei av alt slankepratet her inne i begynnelsen. Var derfor mye på BIM sidene i stedet.

 

Men så er det så at jeg vil ned noen kg til sommeren og videre jeg også.... sånå er jeg blitt en del av praten jeg også hehe.

 

Det er kjempefint at du har klart å akseptere deg selv som overvektig, da har du komt lang.

Selv klarer jeg ikke å akseptere det desverre selv om jeg har vært overvektig mer eller mindre hele mitt liv.

 

Kose deg mye med tvillingene Hali.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Jeg har også akseptert meg selv som jeg er og har ikke noe ønske om å slanke meg syltynn. Men jeg tenker litt på helse og at endel praktiske ting vil bli lettere om jeg går ned 20 kilo. Da vil jeg fremdeles være overvektig, og det er helt greit, men sånn jeg er nå er det litt for tungt å være føler jeg. Men jeg ammer og går ikke inn for aktiv slanking, men tar noen grep for å øke aktivitetsnivået og redusere sukkerinntaket. Bra med litt andre innlegg enn bare slanking! Det heter jo at disse sidene skal fokusere på å støtte og oppmuntre hverandre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jentene mine ble 2 mnd i går :-)

 

Alt går veldig bra, selv om det også er slitsomt til tider.

 

De er veldig sterke i nakken, og når vi snakker til de smiler de rett som det er. Moro når man begynner å få litt respons :)

 

Alt bra med jenta di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...