Gå til innhold

Jeg er så underærnert på kuk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

At hvis jeg ikke våkner opp med en varm og deilig kuk i fitta mi snart..så blir jeg gaaal.Har ikke hatt oss på flere mnd liksom.Vet ikke hvorfor,men det ble bare sånn når jeg ble gravid:( Tør ikke å si noe heller da vøtt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg!! Min er varm nå.....

Og med at du er gravid er jo bare kjempe sexy, finnes ikke noe mer kvinnelig enn det!!!

Skrevet

Er du gravid nå, da? PRøv og forfør mannen din, da vel! Få menn som kan motstå det! Forresten, hvis du er for sjenert eller for forsiktig til å forføre ham direkte, kan du jo bare gjøre deg ekstra deilig og så la ham tro at det er han som tar initiativet. Hvis dere ikke har hatt sex på flere mnd må du kanskje smøre litt tjukt på, men de fleste menn er litt enkle når det kommer til sex(hi hi, fordomsfull i dag...), så det burde ikke være noe problem dersom du bare får ham til å få øye på deg...

Skrevet

Føler virkelig med deg. Siden jeg ble gravid og frem til nå( tulla er snart ett år) har vi hatt sex to ganger!!!!!!!!!!!!!!!! Blir liksom ikke det samme med dildo. :-(

Skrevet

Hva er det med menn som ikke lar seg forføre, og de har ingen på si, og de sier de ikke har sluttet å elske oss?

Er ikke dette snålt? Er din også litt oppe i årene? Dette er deprimerende for meg å tenke på, for da blir det vel stadig mindre.

• 2 uker senere...
Skrevet

Siste halv året har jeg og kjæresten hatt sex ca.4 ganger...

Fleste av gangene har jeg tatt initiativ..

HELT FORJÆVLIG!!! Og utrolig deprimerende!

En føler seg mindre tiltrekkende når slikt skjer... Termin i juli-06 og har gått opp 17 kg, men helvette ta...jeg er jo ikke stygg!

Skrevet

Min er 27 år... ikke akkurat gammel vil jeg si...

Skrevet

Hva med meg da, som er underernært på fitte????

Ikke så gøy å runke alene hele tiden.

frua sier hun ikke har mista lysten på sex, men det blir sjelden fordet.

Og ja, jeg gjør like nesten like mye som henne hjemme, tar meg av barna, lager mat prøver å pirre henne, men......

Så det er ikke det at vi ikke elsker hverandre, men hun har desverre ikke så stort behov for sex som meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...