Lykke (ö;) Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Hva er det jeg må gjøre for å beskytte bildene mine, slik at ingen kan kopiere de? Blir veldig glad for svar!!
Sota Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Member hub, my settings, webside settings, right click protection
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 men hvis man trykker på print screen, så får du ut bildene likevel...
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Det er den right click protection eller så er det å legge watermarks på bildene sine. Da skal det litt mer til før noen tar dem. Og tar noen dem så står ditt merke/navn på dem (kan fjernes men det skal en del til)
Chevy mamman til Brage Skrevet 26. mai 2006 #6 Skrevet 26. mai 2006 Hva er og hvordagn får man watermarks?
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Hei eg bruker en html kode og da blir alle bilder låste eg må legge den html koden inn på hver side eg har. Er litt lettere med kode slippe å låse et og et bilde hehe kan bli mangen å låse det etter hvert Eg har lagt den på enter sida mi bare sjekk http://www.piczo.com/Solvig-Vikingstad Dette er koden eg bruker : kopier og lim inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå