Gå til innhold

Hvor mye må forlover gi i gave??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover i et bryllup og er usikker på hvor mye jeg må gi? Det skal sies at samboren min skal være forlover i samme bryllup, men for mannen hennes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk 1000 kr fra hver av forloverne våre. Det holdt i MASSEVIS!!!

Skrevet

Jeg synes ikke man skal gi mer enn man føler man har råd til.

Det beste er hvis man kan klare å finne en "personlig"/spesiell gave som gjør at man fobinder gaven med forloveren. Vi fikk en kjempeflott kaketine av min forlover (aner ikke hva den koster), men hver gang jeg ser den så tenker jeg på min forlover.

1000 kr fra forlover (med følge) høres greit ut, men i deres tilfelle der begge er forlovere så vil jeg personlig si at å doble til 2000 kr er mye.... Så jeg hadde nok gått for en gave til ca 1000 fra dere begge sammen.

Husk dere har sikkert bidratt med hjelp og praktiske ting i forbindelse med bryllupet.

Skrevet

Vi gir 500 kr per kuvert, altså 1000 kr, til vanlig i bryllup. Til nære venner har vi gitt 1500 kroner totalt. Hadde jeg skulle vært forlover ville jeg nok ha gitt 2000 kroner. Men det kommer jo helt an på hva som er vanlig i deres bekjentskapskrets og selvfølgelig hva dere har råd til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...