Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Det virker som at han blir redd kanskje? Nei jeg er ikke sikker.. Badingen gikk fint i 2 mnd men så plutselig begynte han å skrike når vi skulle tørke han, så gradvis har han begynt å grine fortere og fortere, og nå idag skrek han etter 1 min i baljen!! Skikkelig skriking. Og jeg blir kjempe frustrert så jeg bader han sjeldnere og sjeldnere (vasker han istede) det samme skjer når vi dusjer med han. (jeg er helt rolig når det pågår da..) Jeg leste her inne tidligere at det kan hjelpe og ha ørene hans under vann men det hjalp ingenting. (!) Hjeeelp! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvorfor han griner! Det er jo helt fryktelig hele greia!
Gjest Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Kan det ha noe med temperaturen i vannet å gjøre? Kanksje han plutselig syns det er for kaldt/varmt? Det var tilfellet her i hvertfall, begynte med litt varmere enn fingervarmt vann og da gikk badingen som en lek. Passet også på å senke henne forsiktig ned,i vannet så hun vente seg til temp'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå