Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Hvordan løser dere som praktiserer det, dette med bæsj? jeg vil ikke prøve det fordi jeg er livredd for at det skal komme bæsj ut eller på pikken. har prøvd litt med diverse gjendstander og det kommer bestandig bæsj på dem, selv om jeg har vært på do. jeg har også et par små hemmoroider. de stikker litt ut. Vil de gjøre vondt og begynneå blø? Er det noe lurt å ha analsex når man har hemmoroider? Ellers så har jeg veldig lyst å prøve. Høres veldig opphissende ut.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Aner ikke med hemmoroidene men vi har aldri fått noen overreskelser etter analsex. Vil du være helt sikker så kan du enten bruke klyster, eller du kan bruke en finger for å sjekke på forhånd i dusjen f.eks om alt er ok der oppe eller det jeg syns er best er å bruke noe for å skylle der oppe. Det fins sånne skyllegreier å få kjøpt på kondomeriet men de er ganske dyre. Går an å bruke sånne hårfarge flasker også, bare fylle med lunka vann stikk den oppi og skyll. ved siste skylling kan du ha litt uparfymert olje i vannet så har du fått litt smøring på kjøpet. Husk å alltid bruk glidemiddel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå