Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Er det flere som ha bolle mus? Jeg er så innmari flau over det, prøver å gjemme den i vie bukser osv, føler alle ser jeg har bollemus... Bare lurte på om flere hadde det, og hva mennene deres sier om det? Liker menn bollemus???
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Det lurer jeg også på. Hehe....Samboeren min vil gjerne se bilde av en bollemus.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Ja, hva er egentlig bollemus? Er det at benet er veldig utstående, eller at det rett og slett er mye hud der? Mannen min sa at i ungdommen snakket alle guttene om den deilige bollemusa - men sannheten var at ingen av dem hadde peiling på hva det var og hvordan det så ut. De trodde vel at bollemus var et uttrykk for mus generelt. Det har blitt brukt som et skjellsord har jeg hørt, men har også hørt gutter som sier at det er kjempesexy. Tror det er delte meninger om det ja!
tjorven 1 Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har bolle mus!! He he degt er liksom en litt utsående rund god mus... Benet står liksom litt ut og når jeg ligger på rygg og soler meg om sommerern buler den likosm ut... he he ja , ingen gutter som har sagt at de ikke harlikt den da.. men som kjæresten sier bolle mus stjeler pikk, i allefall når man ligger på ryggen... ...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har også bollemus =) Er bare at den er litt sånn god og myk og rund... ikke flat benete og hard liksom.. Har aldri tenkt over at det skulle være nå flaut.. Jeg har ikke studert så mange underliv at jeg vet hvordan fasiten på ei fitte er for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Takk for svar jenter! Jeg har også slik som tjorven 1 sier..men etter x-en min sa at jeg hadde bollemus, har jeg blitt obs på det, følte det var negativt ment liksom, ble såra. Gøy hvis gutta liker det da, bollemus stjeler pikk, ha,ha
Hulderjenta Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Ingenting å vere flau over. Eg har sjølv svært stor bollemus og store pupper. Veit ikkje om det heng saman, men trur ikkje det. Eg prøver ikkje skjule nokon av delene, kvifor skulle eg det? Er stolt over det, og føler meg sexy. Herleg å gå på ei badestrand og få dei kåte blikka av menn og sjølv bli kåt. Prøv det du og. Dei menn eg har hatt elskar det, og dei har alle som ein fortalt dei blir vert veldig opphissa av det. (Trudde dette var alment kjendt.) Men sjølvsagt kan det virke vel utfordrane på ei familiebadestrand her heime i lag med venner. I syden er det lettare, då føler ein seg meir fri.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #9 Skrevet 24. mai 2006 Ingen trenger å være flau over sine edlere deler.. Er bare sånn vi er, og de man har valgt seg som partnere, må vel godtta en som en er.. ) Hulderjenta send meg meld? [email protected]
tippa2 Skrevet 24. mai 2006 #10 Skrevet 24. mai 2006 hei! måtte bare si at jeg har hørt flere som kan stå der å sikle vis de ser en bollemus, så tror nok ikke det er noe å hjømme ;p
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #11 Skrevet 24. mai 2006 Det er vel ikke ille? Jeg har kringlemus jeg, hehe.....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #12 Skrevet 24. mai 2006 kan jeg spørre om dere som har bollemus er overvektige ? spør bare da jeg lurer på om det kan ha noe med fedme og gjøre
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #13 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har såkalt bollemus,og er 1.81 høy og 70 kg,så dette har ingenting med fedme å gjøre.min beste venninne får også høre at hun har det,og hun er 1,78 og veier kun 58kg.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #14 Skrevet 25. mai 2006 hehe,hva er kringlemus? for noen navn egentlig =) Jeg er 1.60 og veier ca 60 kg, er ikke overvektig, er slank og trener regelmessig. Men det løftet meg opp å lese det dere skriver, så slipper jeg å være flau over musa mi =) Tusen takk. Mvh Hovedinnlegger
Hulderjenta Skrevet 29. mai 2006 #15 Skrevet 29. mai 2006 Trur ikkje det heng saman. Trass i ei veldig stor "bollemus" er eg slank. Det er vel og slik at den viser betre på oss som er slanke.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #16 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har..er også flau over det..men vet ikke om jeg trenger være d nå lengere?? gikk faktisk så lang for 2 år siden at jeg betalte 15000 kr for å bli fettsugd der nede..men hjalp faktisk ikke..så 15000 kr blakkere og med fortsatt bollemus sitter jeg her..typen elsker den hvertfall..myk og deilig sier han..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #17 Skrevet 30. mai 2006 Gjør vel ikke noe med bollemus!!!??? Her ser det ut som jeg har stappet et par tennissokker i buksa! Typen pleier å klemma godt rundt den mens han slikker meg nedentil og jeg elsker det!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #18 Skrevet 30. mai 2006 Så jeg trenger likesom ikke kvie meg til å vise meg naken hver gang for typen pga den? sliter litt pga d.føler meg unormal.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #19 Skrevet 30. mai 2006 Det er vel ikke noe deilig å dunke løs på bein!? Vær stolt at du er skapt NORMAL og deilig. Om jeg skulle slikket en jente ville jeg helt klart foretrukket litt fylde..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #21 Skrevet 25. juni 2006 jeg har fått anntydning til bollemus etter at jeg ble gravid og bekkenet viet seg ut.. hvet ikke om det går tilbake men.. samma for meg, bare det kommer en unge ut derfra så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå