Gå til innhold

Spørsmål...


babyklar:)

Anbefalte innlegg

Ej ser att nokon skriver att dei he vore til ultralyd,ej hekje vore til doktor ein gang.Burde ej det?Bør ein sjekke tidlig visst ein mistenker tvillinger?evt.kva slags tegn bør ein sjå etter?Begynte å tenke på det fordi mannen min er tvilling,broren hans har tvillingar,onkelen og tanta har tvillingar+3søskenbarn har tvillingar(alt på min mann sin side)

Synst det er utruligt fint å ha ei slike side,når graviditeten ikkje er offentlig og alle spørsmåla dukker opp.

Har frå fyrste dag hatt super såre/ømme bryst og blir merkbart oftare tissetrengt.Men det er vell det,kansje litt lettare kvalm.

På førehand:Tusen takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei sann:)

hvor langt på vei er du?

uansett er det jo greit å ta en tur til legen hvis du fant det ut hjemme,fortelle om alle tvillingene,hehe.vet ikke åssen tegn du skal se etter har aldri opplevd tvillinger,men i føge mamma så ligger jeg ann til å få det pga noe generasjons greier...jeg ba legen min om tidlig ultralyd for å se hvor langt jeg er på vei og får å virkelig se at det er noe...har samme som deg,utenom ømme bryster,7uker på vei og har ultralyd 31mai,spent.

dette er en genial side:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Takk for svar:)

I følge barn i magen er ej i 6 uke(he termin 20.jan,ifølge bim og babyweb)

Du har sikkert rett,det hadde sikkert vært lurt å tatt ein tur til legen,om ikkje så alt for lenge.Så spennende att du skal ta ultralyd 31.mai:)!Også arti og høre att du he samme nokon ta dei samme tegna på graviditeten som mej:)

Kan det være skadeligt for fosteret å ta ultralyd tidligt?For visst ikkje burde vell nesten alle gjordt det?Kan være litt greit å vite meir nøyaktigt om termin og om du venter fleire.

Ej er kjempe fornøgd med ditte forumet,litt kjekt å være i klubb med dei som har termin i samme mnd.som ein sjølv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å si noe om antatt termin så tidlig i svangerskapet. Har vært på flere tidlige UL. Er så forskjellig hvor fort embryoet/fosteret vokser. Jeg har alle tegn på graviditet. Er veldig kvalm og har overømfintlige bryster, men er også bekreftet at der bare er 1. Fikk UL i ca uke 5. Morsomt å se hjertet slå : ) (termin 3. januar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...