Gå til innhold

Respekter dette forumet damer - FAR SVARER MOR!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og leser, og irriterer meg grønn. Si meg, er det ingen damer som makter å forstå at her er det fedrene - mannfolka - som skal svare?!?! Flere mødre spør fedre, og til svar kommer det ofte: "Jeg er ikke mann, men..." osv. HALLO - det er ikke interessant hva dere damer mener her! Til det har vi alle da andre forumene her inne, og de er det mange av. Kan ikke vi damer for en gangs skyld lære oss å kneppe igjen, det er ikke alltid av vi skal skravle og uttale oss ustanselig. Vi må respektere at her er det mannfolkas forum for uttalelser! Dette er bare en klar og tydelig oppfordring til alle kaklende høns!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg le, har du sått med deg hva forumet heter nå og har hett en stund??? Far OG Mor svarer.... Hohoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med innlegger. Leser denne siden for første gang i kveld, og det er utrolig mange jenter som svarer. Er mye mer interessant å høre far svare, vi jenter har alle de andre forumene å skravle på, så her gjelder det å holde seg unna!!! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo??? Poenget er jo at far kan stille spørsmål og få svar fra mor også...

 

Ja jeg er enig i at det er interessant å lese svarene fra fedre og det er jo de vi ofte VIL ha svar fra - men det er dessverre veldig få aktive menn på disse sidene... skulle gjerne ønske at de svarte oftere jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nok en liten glipp fra meg, HI. Men likevel, dette forumet har vel skiftet til at mor kan delta for ikke så lenge siden..? I menyen til venstre står det "Far svarer mor". Derfor har ikke jeg tenkt over at overskriften på hovedsiden her har skiftet. Synd egentlig at mor har blitt inkludert, for det er det nok av i de andre forumene.

 

Dessuten er det ikke å ta feil av, at de gangene mor ber om at fedre svarer, ja da må en eller flere mødre likevel hive seg frempå. Så om ikke annet bør vi bli flinkere til å la far svare der mor ber kun om det mannlige kjønn. Jeg mener fortsatt av vi er noen kaklende høns i både tide og utide!! ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere menn har jo en helt egen side der..der skal jo vi kvinnfolk holde oss unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...