Gå til innhold

12. august bruder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt har dere komt i planleggingen?

Jeg har bestilt lokale, kirke, frisør, kjøpt meg kjole og sko, ordnet klær til min kommende mann, bestiltbrudepikekjole og smoking til lillegutt, og selvfølgelig sendt ut invitasjoner. Uten det er ingen ting annet klart.

Hvordan ligger dere an?

Jeg kjenner jeg blir litt svett når jeg tenker på hvor mye det egentlig er igjen å ordne med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal gifte meg 19. aug. Jeg har: bestilt lokale, mat, serveringshjelp, hår og sminke, blomster, kjøpt kjole, sendt invitasjoner, kjøpt inn det meste av alkoholen. Er litt usikker på når jeg bør bestille bryllupskake. Har du noen tanker om det?

Skrevet

Er vel kanskje greit å bestille den mnd før kanskje? Er ikke helt sikker. Samboeren har jobbet i det bakeriet/konditoriet som skal lage kaken vår tidligere, så det er han som tar den delen. Tenkte på en tre etasjes kake, men aner ikke hvilket fyll.

Skrevet

Vi har faktisk fått ordnet det meste.. Det som mangler er bordkort, men dem orker jeg ikke begynne på før alle har svart om dem kommer eller ikke, blomster, ordne med bil hvis vi ikke blir og ha vår egen og finne ut hvordan sanger vi vil ha i kirka samt brudemasj og bestille brudekake, men det syns jeg er for tidlig å gjøre nå.. Ellers er alt ordnet.. :)

Skrevet

Heisann!

Har ordnet:

Kjole, sko, sminke, hår (forlover er frisør), brudesmykker, bordkort er kjøpt inn, lokale, meny, servering, band, kirke, bryllupsreise bestillt.

skal sende ut invitasjonene snart, og ellers så er det sånne småting, som dress til mannen min, blomster og til forlovere, pappa, svigerfar, og mannen min. Kake skal jeg få laget av en på jobben min, og skal ha noe spennendes noe her ja :D:D

Tenkte på en 4-5 kaker utenom bryllupskaka, blir rundt en 60 stk. Var i bryllup igår, da de var 40-50, og hadde kun 5 kaker.. MASSE igjen!

Må også ordne bryllupsmarsjen og slikt, skal samtidig få en venninne til å spille trompet (tenkte på utgangsmarsjen)- og en venninne til å synge..Kanskje inngangsmarsjen?

Skrevet

Hei!!

Dette er i orden hos oss:

Invitasjoner er sendt og svarfristen er 1.juni- vett det er kjempetidlig,men det ble en skrivefeil,skulle vært juLi istedet for juNi..

Hår og sminke

Er garantert å få leie kjole,men må vente litt-er gravid jo..

Brudepikekjole er bestilt

Alt av blomster er bestemt

Toastmaster har beg. på "oppgavene" sine

Kirke og lokale er selvfølgelig nå i boks..

Kokk og serveringshjelp er ordnet.

Toastmaster er konditor-hun lager bryllupskake

Har avtalt med div.folk om å lage forskj.kaker

Mangler:

de nødevndige papirene

Dress/klær til sambo

Musikk til festen

Bordkort(venter litt med de)

Sko til brudepike

Bestille time hos negledesigner

Leie/låne bil(vår egen er bra nok viss det ikke ordner seg,Audi A3-2005modell)

Kommer jammen ikke på mer i farten..

Skrevet

Nå må jeg bestille de #)%(#)%( -invitasjonene..Men har en mann som må dobbeltsjekke med hans liste, og min liste. Og gjett hva, han sitter å ser på formel1 nå! hehehe :) Søt er han da.. "Bare vente litt"- sier han. Hehe :)

Skal bestille fra www.bryllupsbutikken.no, kort på side 2 som heter "pearlsque" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...